تریلر جدید بازی فیفا 22

تریلر جدید بازی فیفا 22 را تماشا کنید؛ تحولی بزرگ با تکنولوژی هایپرموشن

شرکت EA از تریلر جدید بازی فیفا 22 – FIFA 22 رونمایی کرد که بر روی تکنولوژی هایپرموشن تمرکز دارد و می‌تواند این مجموعه را به مسیر تازه‌ای ببرد.

تریلر جدید بازی فیفا 22 کیفیت بالای آن را نشان می‌دهد و می‌تواند طرفداران را هیجان‌زده کند. این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

اگر چه فیفا 21 برای کنسول‌های نسل نهمی نیز عرضه شد اما بازی فیفا 22 در واقع اولین نسخه‌ای به حساب می‌آید که کاملا برای نسل جدید طراحی و تکنولوژی‌های تازه‌ای در آن استفاده شده است، از جمله فناوری هایپرموشن (Hypermotion) که تنها در نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس وجود دارد و صاحبان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نمی‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

شرکت EA با کمک این تکنولوژی، طریقه‌ی حرکت کردن بازیکنان را تغییر داده و با استفاده از موشن کپچر، تلاش کرده تا سطح واقع‌گرایی را تا حد ممکن افزایش دهد. نتیجه‌اش را در تریلر جدید بازی می‌توانید مشاهده کنید.

تریلر جدید بازی فیفا 22

با هایپرموشن، شاهد «بیشترین تغییراتِ مجموعه در بخش طراحی انیمیشن‌ها» هستیم و شرکت EA، اکثر بازیکنان فوتبال را به وسیله‌ی موشن‌ کپچر، بازطراحی کرده تا حرکت آن‌ها را به شکل دقیق‌تری به تصویر بکشد. البته آن‌ها تا پیش از این هم بازیکنان را به صورت انفرادی موشن کپچر می‌کردند اما در فیفا 22، هر 22 بازیکن به صورت ریل تایم موشن کپچر شده‌اند، بدین معنا که فوتبالیست‌ها در هر لحظه حرکات طبیعی دارند و به حرکت بازیکنان دیگر نیز واکنش نشان می‌دهند.

در این نسخه، بیش از 4 هزار انیمیشن جدید برای بازیکنان طراحی شده و بیش از 8 هزار فریم از حرکات بازیکنانِ واقعی بررسی شده است. هوش مصنوعی فیفا 22 نیز دستخوش تغییر شده و حالا در هر ثانیه، می‌تواند بیش از 6 تصمیم مختلف بگیرد! شرکت سازنده که برای نسخه‌ی قبلی مورد انتقاد قرار گرفته بود، در تلاش است تا تمام مشکلات پیشین را اصطلاح یا برطرف کرده و یکی از بهترین‌های این سری بازی را تقدیم طرفداران کند.

فیفا 22 تا اینجا امیدوارکننده به نظر می‌رسد اما یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم که تکنولوژی‌های جدید آن، تنها در انحصار نسل جدید کنسول‌ها خواهد بود، اتفاقی که کمی ناامید کننده جلوه می‌کند.

لازم به ذکر است که اگر نسخه التیمیت این بازی را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کنید، نسخه‌ی نسل نهمی بازی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*