تریلر معرفی بازی eFootball را تماشا کنید؛ کونامی نام PES را تغییر داد!

شرکت ژاپنی کونامی به صورت رسمی تریلر معرفی بازی eFootball را منتشر کرد. از این به بعد سری پرطرفدار PES با این عنوان جدید شناخته خواهد شد.

در پی یک تحول بزرگ و غیرقابل پیش‌بینی در دنیای بازی‌های ویدیویی ورزشی، شرکت کونامی از عنوان جدید فرنچایز قدیمی‌اش پرده برداشت. سری PES که سال‌های زیادی در جایگاه یک شبیه‌ساز فوتبال سرگرم‌کننده منتشر می‌شود، تغییر نام داده است و از این به بعد به عنوان بازی eFootball شناخته خواهد شد. کونامی قصد دارد با عرضه این بازی، انقلاب بزرگی را در آثار ورزشی ایجاد کند.

بازی eFootball یک عنوان رایگان است که به مرور زمان با به‌روزرسانی محتوای خود تکامل پیدا خواهد کرد. این نسخه جدید شامل تغییرات گسترده‌ای در گیم‌پلی و کنترل بازیکنان است. علاوه‌بر این موارد، ویژگی‌هایی را در اختیار دارد که در آینده با آپدیت‌های مختلف به بازی اضافه خواهند شد. در ادامه می‌تواند این تریلر را تماشا کنید.

در تریلر نسخه جدید بازی PES، روند گیم‌پلی و مراحل ضبط موشن کپچر بازیکنان نمایش داده می‌شود. بازی eFootball با موتور آنریل انجین ۴ ساخته شده است و از لحاظ گرافیکی، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

کونامی درباره این بازی می‌گوید:

همه‌چیز با اراده‌ای قوی و عزمی غیرقابل انکار برای خلق یک شبیه‌ساز فوتبال انقلابی و بزرگ آغاز شد. ما به شکل جاه‌طلبانه‌ای می‌خواستیم تجربه یک بازی فوتبال بی‌نقص را به مخاطبان ارائه دهیم. از زمین‌های چمن ورزشگاه‌ها تا حرکات بازیکنان و ازدحام جمعیت در استادیوم‌ها؛ بازی eFootball تمام ویژگی‌های یک شبیه‌ساز فوتبال لذت‌بخش را در اختیار خواهد داشت.

سیتارو کیمورا که جزو اعضای اصلی تیم تولید بازی eFootball است، در مصاحبه با IGN گفت: «در این عنوان دیگر خبری از نسخه‌های پولی سالانه نخواهد بود؛ در عوض مخاطبان می‌توانند به صورت منظم شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های رایگان باشند.»

این بازی در اواخر سال ۲۰۲۱ برای ایکس باکس وان، پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین اندروید و آی او اس منتشر خواهد شد. باید ببینیم کونامی برای رقابت با رقیب دیرینه خود و نسخه جدید سری فیفا که FIFA 22 نام دارد، چه برنامه‌هایی خواهد داشت. برای پی بردن به این موضوع باید تا اواخر سال جاری میلادی صبر کنیم.

بازی eFootball

نظر شما راجع‌به بازی eFootball چیست؟ فکر می‌کنید برنده امسال این رقابت دیرینه کونامی خواهد بود یا شرکت الکترونیک آرتز با بازی FIFA 22؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*