PES 2022

کونامی با انتشار دموی بازی PES 2022 طرفداران را غافلگیر کرد

اگر شما هم بی‌صبرانه منتشر بازی PES 2022 هستید، بهتر است عجله کنید. چراکه شرکت کونامی با انتشار ناگهانی دموی این بازی، دست به غافلگیری طرفداران زده است.

اخیرا شرکت کونامی دست به انتشار نسخه دموی بازی PES 2022 زده است که با اسم رمز New Football Game شناخته می‌شود. این دموی عمومی به کاربران اجازه می‌دهد تا از تاریخ 24 ژوئن الی 8 جولای از نسخه آزمایشی بازی لذت ببرند. بلافاصله پس از انتشار دمو، شرکت کونامی طی بیانیه‌ای که در وبسایت رسمی خود قرار داده بود، اعلام کرد که اولین دمو از بازی فوتبالی آن‌ها برای بررسی عملکرد اجرایی بازی در حالت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. ادامه بیانیه به شرح زیر است:

لطفا در نظر داشته باشید که مکانیک‌های گیم پلی، بالانس کلی بازی، انیمیشن‌ها و گرافیک همچنان در حال توسعه هستند و قبل از انتشار نسخه اصلی بهبود پیدا می‌کنند.

علاقه مندان به بازی PES 2022 می‌توانند همین حالا به فروشگاه PlayStation یا فروشگاه Xbox مراجعه و دموی این بازی را دانلود کنند. بتای عمومی برای کنسول‌های PS4، PS5، Xbox one، Xbox Series X/S قابل اجرا است.

همانطور که سازندگان اعلام کردند، هدف از انتشار بتای عمومی، بررسی عملکرد آنلاین بازی در Matchmaking برای نقاط مختلف جهان است. هنوز قابلیت کراس پلتفرم برای بخش آنلاین بازی رونمایی نشده است، اما بازیکنانی که از کنسول‌های یک شرکت استفاده می‌کنند، قادر به رقابت در PES 2022 خواهند بود. اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ انتشار بازی در جریان رویداد کونامی که برای 21 ژوئن برنامه‌ریزی شده است، مشخص خواهد شد.

سال پیش شرکت Konami اعلام کرد که سری  Pro Evolution Soccer از این پس به جای تولید به کمک Fox Engine بر روی موتور بازی سازی Unreal Engine توسعه خواهد یافت که می‌تواند به نقطه عطفی در تاریخ سری PES تبدیل شود.

نظر شما چیست؟ آیا نسخه بعدی PES 2022 می‌تواند روند صعودی چند نسخه قبلی را دنبال کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*