ساعت هوشمند بچگانه TCL

رونمایی TCL از یک نمایشگر پوشیدنی، ساعت هوشمند بچگانه و روتر 5G مقاوم

کمپانی TCL دو گوشی تازه از برند آلکاتل و دو گجت پوشیدنی را معرفی کرد؛ شامل یک ساعت هوشمند بچگانه و یک نمایشگر که مانند عینک به چشم زده می‌شود. دیگر محصول جدید تی سی ال، یک روتر 5G مقاوم است.

پیش‌تر به طور جداگانه، به دو گوشی اقتصادی آلکاتل 1 و آلکاتل 1 ال پرو پرداختیم. در اینجا قصد داریم شما را با سه گجت جدید TCL آشنا کنیم. ابتدا هم از یک ساعت هوشمند بچگانه آغاز می‌کنیم.

ساعت هوشمند MOVETIME Family Watch 2

این گجت به والدین کمک می‌کند که همیشه با کودکان خود، در ارتباط باشند. نسل دوم این ساعت هوشمند در قیاس با مدل اورجینال فمیلی واچ، 40 درصد دوام باتری بیشتری دارد. همچنین اندازه صفحه نمایش آن از 1.3 به 1.54 اینچ افزایش یافته است.

ساعت هوشمند بچگانه تی سی ال

مانند مدل قبلی، فمیلی واچ 2 یک شیار سیم‌کارت نانو دارد که برقراری ارتباط درون شبکه 4G و تماس تصویری (با دوربین بالای صفحه نمایش) را امکان‌پذیر می‌سازد.  دکمه‌ای هم برای تماس اضطراری روی ساعت تعبیه شده که کافی است آن را فقط یک بار فشار دهید.

از دیگر امکانات MOVETIME Family Watch 2 باید به geo-fencing اشاره کنیم که خروج کودک از محدوده تعیین شده را به والدین اطلاع می‌دهد.

تی سی ال این ساعت هوشمند بچگانه را از اواخر مرداد با قیمت 150 یورو در اروپا عرضه می‌کند.

روتر TCL Linkhub 5G

اما برسیم به این روتر 5G مقاوم که برای استفاده در فضای باز ساخته شده است. روتر Linkhub می‌تواند سرعت دانلود 4.67 گیگابیت بر ثانیه را تامین کند و به شبکه 5G sub-6 متصل شود.

تاییدیه IP67 هم دارد تا نسبت به آب و غبار مقاوم باشد. امکان استفاده در محدوده دمایی 55 تا منفی 40 درجه سانتی‌گراد و حفاظت در برابر صاعقه، دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن هستند.

نمایشگر TCL Nxtwear G

این نمایشگر پوشیدنی عینک‌-مانند، دارای دو پنل OLED سونی است که رزولوشن 1080p را برای هر یک از چشم‌ها به ارمغان می‌آورد. استفاده از آن، مشابه تماشای یک نمایشگر 140 اینچ با نسبت تصویر 16 به 9 است. از قابلیت Multi-Screen Collaboration هم پشتیبانی می‌کند.

اطراف فریم فلزی گجت با نایلون نرم پوشیده شده تا پوست کاربر را اذیت نکند. پد بینی قابل تنظیم با سه سایزبندی و یک مبدل لنز هم دارد تا حتی برای کاربران عینکی، قابل استفاده باشد.

البته این فقط یک نمایشگر است و جای هدست‌های مجازی را نمی‌گیرد. تنها چیزی که برای کارکرد نیاز دارد، دستگاهی مانند گوشی موبایل یا لپ‌تاپ است که قابلیت پخش ویدیو از درگاه USB-C را داشته باشند. نصب هیچ اپلیکیشن خاصی هم لازم نیست.

نمایشگر TCL Nxtwear G از ماه آینده میلادی در استرالیا عرضه می‌شود؛ ولی قیمت آن هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*