قیمت خودرو

قیمت خودرو به شدت در حال افزایش است

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد قیمت خودرو به شدت در حال افزایش بوده و فقط طی یک ماه قیمت برخی از خودروها 10 تا 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

طبق بررسی‌های انجام شده با وجود اینکه در بازار خودرو همانند ماه‌های گذشته شاهد خرید و فروش چشمگیری نیستیم و بسیاری از مشتریان منتظرند تا قیمت‌ها کاهش پیدا کند، اما با چنین شرایطی بازهم قیمت خودرو به شدت در حال افزایش است. در همین راستا یکی از نمایشگاه‌داران خودرو عنوان کرد در حال حاضر در بازار خرید و فروشی انجام نمی‌شود، اما قیمت‌ها در حال افزایش هستند و هر فردی بر اساس خواسته خود قیمت ماشین را تعیین می‌کند. وی افزود بازار خودرو به گونه‌ای شده که حتی در دوره تعطیلات کرونایی نیز قیمت خودرو تغییر پیدا کرده بود.

این نمایشگاه‌دار با اعلام اینکه در حال حاضر بازار با رکود مواجه است افزود در آینده نزدیک با تغییر دولت قطعا به بازار شوک وارد می‌شود و احتمال تغییر قیمت‌ در بازار وجود دارد. طبق اعلام این نمایشگاه‌دار افرادی که خواهان خرید خودرو هستند باید چند روز صبر کنند تا با تغییر دولت وضعیت بازار مشخص شود؛ چراکه اکنون بازار نابسامان است.

جزئیات افزایش قیمت خودرو در بازار

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو و سایپا به میزان قابل توجه‌ای افزایش پیدا کردند. در واقع طی یک ماه گذشته قیمت اکثر خودروهای پرتیراژ حدود 5 تا 20 میلیون تومان افزایش یافتند؛‌ برای مثال قیمت خودرو سمند ال ایکس از 199 میلیون تومان در 6 تیر به 218 میلیون تومان در 9 مرداد افزایش پیدا کرد. همچنین قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز از 211 میلیون تومان به 225 میلیون تومان افزایش یافت. در ادامه جدول افزایش قیمت خودرو در بازه 6 تیر تا 9 مرداد 1400 را مشاهده می‌کنید:

خودرو (مدل ۱۴۰۰)قیمت (۶ تیر ۱۴۰۰)قیمت (۹ مرداد ۱۴۰۰)
سمند LX۱۹۹ میلیون تومان۲۱۸ میلیون تومان
پژو ۴۰۵ GLX۲۰۰ میلیون تومان۲۱۶ میلیون تومان
پژو پارس۲۳۶ میلیون تومان۲۵۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۲۱۱ میلیون تومان۲۲۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵۲۵۸ میلیون تومان۲۶۶ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۳۸۵ میلیون تومان۳۹۵ میلیون تومان
رنو تندر ۹۰ E۲۳۳۵ میلیون تومان۳۳۲ میلیون تومان
رانا پلاس۲۲۲ میلیون تومان۲۳۳ میلیون تومان
دنا معمولی۲۸۴ میلیون تومان۳۰۰ میلیون تومان
سایپا ۱۱۱۱۳۴ میلیون تومان۱۳۹ میلیون تومان
سایپا ۱۳۱۱۲۱ میلیون تومان۱۲۶ میلیون تومان
ساینا۱۴۳ میلیون تومان۱۴۷ میلیون تومان
تیبا۱۲۹ میلیون تومان۱۳۵ میلیون تومان
تیبا ۲۱۳۷ میلیون تومان۱۴۰ میلیون تومان
کوییک دنده‌ای۱۵۰ میلیون تومان۱۵۸ میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*