فروش مجموعه احضار

فروش مجموعه احضار در گیشه از مرز 2 میلیارد دلار عبور کرد

موفقیت‌های مجموعه احضار – The Conjuring همچنان ادامه دارد و این سری فیلم اخیرا توانسته از مرز فروش 2 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کند.

مجموعه احضار حالا یکی از موفق‌ترین سری فیلم‌های ترسناک تاریخ است و توانسته بیش از 2 میلیارد دلار فروش داشته باشد.

احضار: شیطان مرا وادار کرد (Conjuring: The Devil Made Me) مدتی قبل بر روی پرده رفت و اگر چه سینماهای جهان همچنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس هستند اما این فیلم موفق شد به فروش 196 میلیون دلاری دست یابد و فروش کلی مجموعه را به 2 میلیارد دلار برساند.

فروش مجموعه احضار

قسمت اول در سال 2013 به کارگردانی جیمز وان روی پرده رفت و به یک پدیده تبدیل شد. این فیلم به فروش 320 میلیون دلاری رسید و دنباله‌ی آن در سال 2016 نیز به فروش 321 میلیون دلاری دست یافت. قسمت سوم که به طور همزمان در سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس نیز قرار گرفته بود، یک افتتاحیه‌ی 24.1 میلیون دلاری داشت و در نهایت به فروش 64.8 میلیون دلاری در ایالات متحده و فروش 131.2 میلیون دلاری در بازار جهانی رسید. قسمت سوم توسط مایکل چاوز کارگردانی شده و یک بار دیگر، پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا نقش‌های اصلی را برعهده دارند. این فیلم به‌زودی در کشورهای تایلند، هند و ژاپن اکران خواهد شد که می‌تواند فروش کلی آن را افزایش دهد.

فروش مجموعه احضار

اما در بخش نسخه‌های فرعی، سه‌گانه‌ی آنابل (Annabelle) چنین عملکردی داشته‌ است: آنلابل (257.7 میلیون دلار)، آنابل: آفرینش (306.8 میلیون دلار) و آنابل به خانه می‌آید (231.4 میلیون دلار). فیلم راهبه که در سال 2018 به اکران در آمد هم اثر موفق بود و 366 میلیون دلار فروش داشت.

از نظر فروش بین المللی، هر هفت نسخه‌ی مجموعه احضار، در فهرست 25 فیلم ترسناک پرفروش تاریخ حضور دارند و چهار قسمت در میان 10 فیلم اول قرار گرفته‌اند.

این مجموعه هنوز به پایان نرسیده و قسمت‌های تازه‌ای از آن در راه است. قسمت چهارم نیز اگرچه به صورت رسمی تایید نشده اما با با توجه به موفقیت‌های قسمت سوم، به احتمال زیاد ساخته خواهد شد. طرفداران در حال حاضر امیدوار هستند که جیمز وان در مقام کارگردان به نسخه‌های اصلی بازگردد، او به‌زودی فیلم ترسناک بدخیمی (Malignant‎) را با بازی آنابل والیس روی پرده خواهد داشت که می‌تواند آغازگر یک مجموعه سینمایی تازه باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*