هواوی واچ 4 پرو

ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ 4 پرو با قیمت ۱۵۴ دلار معرفی شد

ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ 4 پرو – Huawei Watch 4 Pro رونمایی شد. این ساعت هوشمند به نمایشگر ۱.۴۱ اینچی امولد مجهز شده است و ۱۵۴ دلار قیمت دارد.

هواوی هفته گذشته از یک ساعت هوشمند مناسب کودکان پرده برداری کرد. واچ 4 پرو یک گجت پوشیدنی هوشمند با ویژگی‌های متعدد است که می‌تواند به کودکان در امور آموزشی کمک کند و از لحاظ امنیتی نیز مفید باشد.

این ساعت هوشمند از دوبین جلوی ۵ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱.۴۱ اینچی لمسی امولد و بند با طراحی راحت بهره می‌برد. همچنین شاهد استفاده از یک گیگ رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در Children’s Watch 4 Pro هستیم. این ساعت هوشمند بچگانه در دو رنگ آبی و صورتی عرضه خواهد شد و ۵۷.۵ گرم نیز وزن دارد.

هواوی واچ 4 پرو

هواوی از یک باتری با ظرفیت ۸۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع در این ساعت هوشمند استفاده کرده است و کاربران مي‌توانند در تنها ۲۰ دقیقه، نیمی از ظرفیت باتری را پر کنند.

علاوه بر اینها، هواوی واچ 4 پرو از اتصال WLAN، بلوتوث و شبکه‌های موبایل پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند بچگانه می‌توان به پشتیبانی از تماس تصویری، سیستم مکان یابی مبتنی بر هوش مصنوعی و دستیار‌های صوتی اشاره کرد. اسمارت واچ هواوی از یک بند سیلیکونی بهره می‌برد و در برابر نفوذ آب مقاوم است؛ همچنین هواوی یک دایره‌المعارف را نیز در آن قرار داده است.

هواوی واچ 4 پرو

ساعت هوشمند بچگانه هواوی واچ 4 پرو از ۸ شهریور ماه و با قیمت ۱۵۴ دلار در چین عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره عرضه و قیمت جهانی این محصول منتشر نشده است؛ هرچند گمان نمی‌کنیم هواوی این ساعت هوشمند را در خارج از چین عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*