قیمت گلکسی زد فولد 3

قیمت گلکسی زد فولد 3 گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ در اروپا فاش شد

تنها چند روز تا معرفی گوشی‌های تاشو سامسونگ باقی مانده است و امروز شاهد انتشار قیمت گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در اروپا هستیم.

در ۲۰ مرداد ماه شاهد برگزاری مراسم آنپکد سامسونگ خواهیم بود. شرکت کره‌ای می‌خواهد در این مراسم از گلکسی بادز 2 در کنار گوشی‌های تاشو جدیدش رونمایی کند. روز گذشته کاربری به نام SnoopyTech در توییتی قیمت گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی بادز 2 در اروپا را منتشر کرد.

بر اساس توییت منتشر شده، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی زد فولد 3 با قیمت ۲۰۰۹ یورو (۲۳۸۴ دلار) عرضه خواهد شد و مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز ۲۰۹۹ یورو (۲۴۹۰ دلار) قیمت خواهد داشت.

این لو دهنده معروف همچنین گفت که مدل مجهز به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایتی گوشی گلکسی زد فلیپ 3 نیز دارای برچسب قیمتی ۱۰۲۹ یورویی (۱۲۲۱ دلاری) خواهد بود و مدل ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه نیز ۱۱۰۹ یورو (۱۳۱۶ دلار) برای علاقه مندان هزینه خواهد داشت. ایرباد‌ بیسیم گلکسی بادز 2 نیز با قیمت ۱۷۰ یورو (۲۰۰ دلار)  وارد بازار خواهد شد.

قیمت گلکسی زد فولد 3 /گلکسی زد فلیپ 3

حتی اگر قیمت‌های اعلام شده درست باشند نیز نمی‌توان با تبدیل یورو به دلار به قیمت واقعی این دستگاه در بازار آمریکا یا سایر بازار‌های دیگر پی برد. سال گذشته پس از معرفی گلکسی زد فولد 2 اعلام شد که مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی ۱۹۳۰ یورو قیمت دارد. با تبدیل این عدد به دلار به رقم تقریبی ۲۲۹۰ دلار رسیدیم؛ اما قیمت این دستگاه در بازار آمریکا ۲۰۰۰ دلار اعلام شد.

چیزی که باعث می‌شود با کمی تردید به این قیمت‌ها نگاه کنیم، گزارشی است که چندی پیش توسط وب‌سایت SamMobile منتشر شد. بر اساس این گزارش، سامسونگ می‌خواهد قیمت نسل جدید گلکسی فولد و فلیپ را با ۲۰ درصد کاهش نسبت به سری قبلی عرضه کند تا شاهد گسترش هرچه بیشتر این دستگاه‌ها در میان مردم باشد.

کاهش ۲۰ درصدی باعث می‌شود که قیمت Galaxy Z Fold 3 به ۱۵۹۹ دلار و قیمت زد فلیپ 3 نیز به ۱۱۵۹ دلار برسد. البته کمی بعد اعلام شد که قیمت‌های منتشر شده توسط یک خرده فروش بدون نام اعلام شده است.

گلکسی زد فولد 3 به نمایشگر داخلی ۷.۵ اینچی مجهز خواهد داشت و ابعاد نمایشگر بیرونی نیز برابر با ۶.۲ اینچ خواهد بود. توان پردازشی این گوشی توسط اسنپدراگون 888 تامین می‌شود که در کنار ۱۲ یا ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین سه‌گانه در بدنه پشتی، باتری ۴۳۸۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از قلم اس پن اشاره کرد. زد فولد 3 در سه رنگ مشکی، سبز و سفید وارد بازار خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ 3 به راحتی در جیب جا می‌شود و اندازه نمایشگر آن نیز در حالت باز شده به ۶.۷ اینچ می‌رسد. این گوشی به یک پنل امولد پویا با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۲ به ۹ مجهز شده است. اسنپدراگون ۸۷۰ نیز در دل این گوشی جای گرفته است.

قیمت گلکسی زد فولد 3 / گلکسی بادز 2

گلکسی بادز 2 در سه رنگ سفید، مشکی، بنفش و سبز عرضه خواهد شد. رنگ قاب بیرونی کیس هدفون بی سیم سامسونگ سفید خواهد بود و رنگ داخل آن نیز با رنگ ایرباد هماهنگ است.

سامسونگ از یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۲.۵ وات در این کیس استفاده کرده که دو برابر ظرفیت نمونه مورد استفاده در نسل قبل است؛ اما متاسفانه شاهد کاهش باتری داخل ایرباد از ۸۵ میلی‌آمپر مدل ۲۰۲۰ به ۶۰ میلی‌آمپر هستیم.

با وجود کاهش ظرفیت باتری، کاربران می‌توانند در صورت فعال بودن ویژگی حذف نویز تا ۲۰ ساعت از ایرباد خود استفاده کنند. در صورت غیر فعال کردن این ویژگی، مدت زمان استفاده از ایرباد به ۲۹ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

تنها چند روز تا کنفرانس سامسونگ باقی مانده است و به زودی متوجه خواهیم شد که قیمت‌ های اعلام شده برای گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3 و گلکسی بادز 2 تا چه اندازه درست بوده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*