گوشی اینفینیکس Smart 5A

گوشی اینفینیکس Smart 5A با چیپست هلیو A20 معرفی شد

گوشی اینفینیکس Smart 5A – اسمارت 5 ای از محصولات جدید این شرکت، با چیپست هلیو A20، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی معرفی شد.

گوشی اینفینیکس Smart 5A که یک مدل ضعیف‌تر از گوشی اسمارت 5 به حساب می‌آید، اخیرا معرفی شده و با قیمت پایین‌تری در اختیار طرفداران قرار گرفته است.

هفته گذشته، شرکت اینفینیکس از تلویزیون اندرویدی 40 اینچی X1 در هند رونمایی کرد و حالا یک گوشی مقرون به‌صرفه را نیز برای این بازار طراحی کرده است. این گوشی جدید که یک نسخه ارزان‌قیمت‌تر از اسمارت 5 است، هم‌اکنون وارد بازار هند شده و می‌توان آن را خریداری کرد.

گوشی اینفینیکس Smart 5A

گوشی اینفینیکس Smart 5A دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی با رزولوشن HD+ بوده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن به صورت ناچ قطره‌ای طراحی شده است. دوربین اصلی نیز دوگانه است: یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی.

در بخش سخت افزاری، این موبایل هوشمند از چیپست هلیو A20 و 2 گیگابایت رم بهره می‌برد؛ همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه میکرو اس دی است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هم تنها تا 10 وات را پشتیبانی می‌کند.

حسگر اثر انگشت گوشی، در پشت آن قرار گرفته و برای باز کردن قفل صفحه نمایش، می‌توانید از سیستم تشخیص چهره‌ی آن استفاده کنید که البته مشخص نیست تا چه اندازه کارآمد است و آیا سرعت مناسبی دارد یا خیر. از دیگر ویژگی‌های اسمارت 5 ای می‌توان به پشتیبانی از VoLTE، وای فای، جی‌ پی اس، درگاه میکرو یو اس بی، پشتیبانی از صدای فراگیر DTS و درگاه جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

گوشی اینفینیکس Smart 5A در سه رنگ مشکی، فیروزه‌ای و آبی دریایی، هم‌اکنون با قیمت 87 دلار در بازار هند به فروش می‌رسد. کسانی که قصد خرید این محصول از طریق فروشگاه‌های فلیپ‌کارت را دارند، باید تا تاریخ 9 اوت (18 مرداد) منتظر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*