گوشی IN 2b

گوشی IN 2b میکرومکس با اندروید خام و نمایشگر 6.52 اینچی معرفی شد

گوشی IN 2b از محصولات جدید و ارزان‌قیمت شرکت میکرومکس است که با اندروید خام، صفحه نمایش 6.52 اینچی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد.

شرکت میکرومکس که گوشی IN 1b را سال گذشته در بازار هند عرضه کرده بود، حالا گوشی IN 2b را رونمایی کرده که آن هم مقرون‌ به‌صرفه است.

طبق ادعاهای شرکت سازنده، این گوشی «هنگ نمی‌کند» و یک «تجربه‌ی بدون لگ و روان» را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. این شرکت هندی برای رسیدن به اهداف‌اش، از چیپست Unisoc T610 در کنار 4 گیگابایت رم استفاده کرده است (یک مدل دیگر با 6 گیگابایت رم نیز تایید شده).

اما اتفاق خوب دیگر را استفاده از اندروید 11 خام باید به حساب آورد که هیچ تغییری در آن ایجاد نشده و همان نسخه رسمی شرکت گوگل است. میکرومکس همچنین به این نکته اشاره داشته که تا دو سال، از این گوشی پشتیبانی نرم افزاری خواهد کرد.

گوشی IN 2b

گوشی IN 2b دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و مجهز به درگاه میکرو اس‌دی است که تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش 6.52 اینچی این موبایل، از نوع ال‌سی‌دی با رزولوشن اچ‌دی پلاس بوده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن به صورت ناچ قطره‌ای طراحی شده است. پشت گوشی شبیه به ریلمی C3 طراحی شده و در کنار حس‌گر اثرانگشت، اسپیکرها را نیز در خود جای داده (در بخش زیرین). دوربین اصلی، 13 مگاپیکسلی است و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارد.

گوشی IN 2b

همان طور که بالاتر هم اشاره شد، باتری این گوشی، 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و آن را بوسیله‌ی USB-C می‌توانید شارژ کنید. به نظر نمی‌رسد که این محصول پایین‌رده از شارژ سریع پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به درگاه جک هدفون، پشتیبانی از فناوری VoLTE، دو سیم کارت و دوآل وای‌-فای اشاره کرد.

مدل 4 گیگابایتی این گوشی، 105 دلار (90 یورو) و مدل 6 گیگابایتی آن 120 دلار (100 یورو) قیمت گذاری شده است. گوشی IN 2b میکرومکس از تاریخ 6 اوت (15 مرداد) در سه رنگ مشکی، آبی و سبز وارد بازار هند خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*