اینستاگرام گجت نیوز

پیج جدید گجت نیوز در اینستاگرام آغاز به کار کرد؛ دنبال کنید

بعد از غیرفعال شدن پیج قبلی گجت نیوز در اینستاگرام، بدون هیچ دلیل و هشدار قبلی، پیج جدید گجت نیوز در اینستاگرام آغاز به کار کرد.

بیشتر از 10 سال است که با پوشش اخبار و مقالات حوزه علم و تکنولوژی همراه شما هستیم و از شما ممنونیم که با حمایت های خود ما را امروز به جایی رساندید که وب سایت گجت نیوز به یکی از معتبرترین مراجع علم و تکنولوژی در کشور بدل شود. حالا روزانه بیش از 200 هزار نفر از گجت نیوز بازدید کرده و در حدود نیم میلیون صفحه از گجت نیوز در روز توسط شما دیده می‌شود.

اینستاگرام طی سال‌های اخیر به پلتفرم محبوب ایرانی‌ها در دنیای مجازی تبدیل شده است؛ شبکۀ اجتماعی رو به رشدی که فرصت‌های تازه‌ای پیش پای رسانه‌های خبری و تحلیلی فعال در حوزه‌های مختلف قرار تا بیش از پیش با مخاطبان‌شان ارتباط برقرار کنند. در همین راستا تقریبا از اواخر سال 1397 صفحۀ اینستاگرام گجت نیوز شروع به کار کرد؛ صفحه‌ای که رفته رفته با لطف و توجه شما جایگاه مناسبی در این بستر یافت و ما فرصت این را داشتیم تا با تولید محتوایی درخور توجه خدمتگذار شما باشیم.

در مدت کوتاهی به حدود 200 هزار دنبال کننده رسیدیم، تا اینکه در اواسط تیرماه، اینستاگرام بدون هیچ هشدار قبلی و ارائۀ دلیلی صفحۀ گجت نیوز را غیرفعال کرد و تمام تلاش‌های‌مان برای بازگردانی صفحۀ قبلی تا این لحظه بی‌نتیجه بوده است.

به هر صورت، به نظر می‌رسد که دیگر باید از خیر پیج قبلی بگذریم و حالا با پیج جدیدمان ( Mygadgetnews ) دوباره خدمت رسانی به شما عزیزان در پلتفرم اینستاگرام را از سر بگیریم.

هرچند که اکنون با جدی شدن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، آینده فعالیت شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما امیدواریم که هیچگاه، هیچ خدمت اینترنتی در کشومان فیلتر و از دسترس خارج نگردد.

امیدواریم که مثل گذشته با حمایت های همه شما عزیزان، پیج گجت نیوز را به سرعت به جایگاه واقعیش برسانیم.

پیشاپیش از تمام عزیزانی که با استوری، پست، تگ کردن دوستان و هر روش دیگری به معرفی پیج جدید گجت نیوز می‌پردازند و از ما حمایت می‌کنند، سپاسگزاریم.

برای دنبال کردن پیج جدید گجت نیوز در اینستاگرام، اینجا کلیک کنید

شاد و سلامت باشید
عرفان باستانی، مدیر و موسس رسانه گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من وارد پیج شدم. گجت‌نیوز خیلی پُر محتوا تر از زومیت و دیجیاتو است
    مطالب و پُست‌های گجت‌نیوز واقعا خواندنی و جذاب هستند