تغییر لوکیشن در آيفون

نحوه تغییر لوکیشن در آيفون چگونه است؟

گاهی مواقع لازم است از یک موقعیت مکانی غیر واقعی در گوشی خود استفاده کنید. در این مقاله شما را با نحوه تغییر لوکیشن – Location در آيفون آشنا می‌کنیم.

هیچ تردیدی وجود ندارد که قابلیت مکانیابی در گوشی‌های هوشمند بسیار سودمند است. یکی از رایج‌ترین کاربرد‌های این قابلیت استفاده از آن برای یافتن مسیر در نقشه است؛ اما گاهی وقت‌ها دوست ندارید گوشی از موقعیت مکانی دقیق شما اطلاع داشته باشد و اینجاست که به دنبال راهی برای تغییر لوکیشن در آیفون می‌گردید.

برنامه AnyGo توسط iToolab توسعه داده شده است. این برنامه می‌تواند آیفون را فریب داده تا موقعیت دلخواه شما را به عنوان لوکیشن کنونی بشناسد. این برنامه ویژگی‌های زیادی را در خود جای داده است و شما می‌توانید بدون اینکه آیفون خود را جیلبرک کنید:

  1. موقعیت مکانی خود را به هر نقطه در دنیا تغییر دهید.
  2. حرکت در مسیری مشخص را شبیه سازی کنید.
  3. از ویژگی جوی استیک برای کنترل GPS استفاده کنید.
  4. فایل‌های GPX را وارد دستگاه خود کنید تا با استفاده از آنها حرکت در مسیر دیگری را شبیه سازی کنید.
  5. چند دستگاه مختلف مجهز به iOS را به طور همزمان کنترل کرده و لوکیشن آنها را تغییر دهید.

اما خب چرا باید لوکیشن خود در آيفون را تغییر دهید؟ این کار می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ اما ساده‌ترین آنها می‌تواند پیدا کردن بهترین مسیر برای سفر آتی شما یا استفاده در بازي‌های واقعیت افزوده محوری همچون Pokemon Go باشد.

آموزش نحوه تغییر موقعیت مکانی (لوکیشن) در آيفون (aparat.com)

در این قسمت می‌خواهیم با نحوه شبیه سازی حرکت در یک مسیر مشخص با استفاده از برنامه AnyGo آشنا شویم.

تغییر لوکیشن در آيفون

ابتدا باید دو موقعیت مکانی دلخواهی که می‌خواهید بین آنها حرکت کنید را انتخاب کنید. پس از انتخاب موقعیت کنونی خود، روی گزینه «Two-spot route» در گوشه سمت راست بالای برنامه کلیک کنید. سپس مقصد خود را انتخاب کنید. یک پیام پاپ آپ فاصله بین دو نقطه را به شما اطلاع می‌دهد.

شما می‌توانید با استفاده از اسلایدر موجود در پایین صفحه سرعت حرکت خود را تعیین کنید. گزینه‌های موجود شامل پیاده‌روی، دوچرخه سواری یا رانندگی با خودرو می‌باشند. در نهایت گزینه «Go» را انتخاب کنید.

تغییر لوکیشن در آيفون

شما همچنین می‌توانید تعداد دفعاتی که این حرکت شبیه سازی می‌شود را نیز مشخص کنید. مراحل شبیه‌ سازی حرکت در چندین نقطه مختلف نیز به همین صورت است. دیگر لازم نیست هیچ کاری دیگری انجام دهید. شما توانستید لوکیشن خود در آيفون را تغییر دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*