تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز جدید با وزن کمتر و طراحی مدرن‌تر + عکس

مدل جدید از تویوتا لندکروز با تغییرات زیادی به استقبال خریداران خواهد رفت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به کاهش وزن ماشین و طراحی جدید اشاره کرد.

شرکت Toyota اعلام کرد که خودرو لندکروز جدید روانه بازارهای جهانی شده است. این خودرو اولین بار در سال 1951 معرفی شد و از آن زمان توانسته به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های شرکت تویوتا تبدیل شود. لند کروز همیشه به بزرگی، راحتی و قابلیت‌های بی نظیر آفرودی‌اش شناخته می‌شود. سازندگان می‌گویند که مدل جدید این خودرو، موفق به تکامل و بهبود از نظر امنیت، طول عمر و عملکرد آفرودی شده است.

تویوتا لندکروز سری 300 جدید، طراحی کاملا تا از سری 200 که در سال 2007 میلادی عرضه شده بود را معرفی می‌کند.

تویوتا لندکروز

تویوتا این ماشین را با هدف‌های بزرگی از جمله حفظ و ارتقای عصاره لندکروز برای اطمینان، طول عمر و عملکرد آفرودی تولید کرده است. ضمنا طراحان این شرکت قصد داشتند تا تجربه رانندگی جدیدی را به وجود بیاورند تا راننده بتواند با راحتی و بدون خستگی در انواع جاده‌های دنیا رانندگی کنند. تویوتا لندکروز جدید بر روی پلتفرم GA-F طراحی شده که با بدنه بسیار مستحکمی پوشانده شده است تا بتواند به تک تک هدف‌های ذکر شده دست یابد.

یکی دیگر از ارتقاهای چشمگیر این خودرو، کاهش 200 کیلوگرمی در وزن کلی خودرو است که می‌تواند تاثیرات مثبتی در سرعت، قدرت و شتاب Land Cruiser جدید ایجاد کند.

تویوتا لندکروز

بدنه جدید ماشین، 20 درصد مستحکم‌تر از سری 200 است و در عین حال امنیت تصادف بیشتر، عملکرد ارتقا یافته، سکوت و کیفیت رانندگی بهتری را به ارمغان می‌آورد. تویوتا در این مدل، تصمیم گرفته تا قدرت موتوری یا به اصطلاح Powertrain را 70 میلی متر عقب تر و 28 میلی متر پایین تر ببرد و تعداد صفحه‌های دوام بالای استیل را افزایش دهد و از آلیاژ آلومینیوم در کاپوت، سقف و پنل‌های در استفاده کند تا وزن، کاهش و قدرت بالانس ماشین افزایش یابد. ضمنا سیستم تعلیق و اکسل ماشین هم باز طراحی و بهبود داشته است.

با تنظیم دوباره محل بازوهای سیستم تعلیق، تویوتا توانسته موقعیت بدنی پایدارتری را در هنگام ترمز ارائه دهد و اتصال بندی بهتر و کارآمدتری را در چرخ‌ها معرفی کند. لند کروز جدید از سیستم تعلیق جدیدی که وقف پذیر و متغیر است استفاده می‌کند تا شوک وارده به هر یک از لاستیک‌ها را به صورت جداگانه، جذب و خنثی کند تا پاسخ مناسبی به ناهمواری‌های جاده داشته باشد.

تویوتا لندکروز

طراحان این خودرو از فرمان هیدرولیک استفاده کرده‌اند که با عملگر فرمان همراه شده است تا کنترل خودرو در محیط ناهموار و هنگام ترمز الکتریکی از دست راننده خارج نشود. این خودرو دارای دیفرانسیل لغزش محدود از نوع «تورسن» است و شامل 6 حالت مختلف رانندگی برای انواع مسیرها می‌شود. در ضمن یک سیستم تصویری برای این ماشین در نظر گرفته شده که شامل چهار دوربین در قسمت پشت، جلو و دو طرف خودرو می‌شود تا راننده، آگاهی بی نظیری از اطراف خود داشته باشد.

تویوتا لندکروز

از لحاظ قدرتی، تویوتا لندکروز از دو موتور 3.5 لیتری توربو V6 بنزین سوز استفاده می‌کند و قادر به تولید 415 اسب بخار و 650 گشتاور است. یک مدل با دو موتور 3.3 لیتری توربو دیزل هم برای خریداران در نظر گرفته شده که 390 اسب بخار و گشتاور 700 Nm ارائه می‌دهد. هر دو مدل از سیستم انتقال قدرت 10 سرعتی اتوماتیک استفاده می‌کنند. Land Cruiser جدید شامل یک مدل استاندارد و یک مدل GR Sport می‌شود.

قیمت این خودرو در ژاپن 5,100,000 ین برای مدل استاندارد و 7,700,000 برای GR Sport تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*