برند کنوود

ورود برند کنوود به بازار ایران

گروه پاکشوما در تاریخ چهارشنبه 13 مرداد 1400 طی یک کنفرانس خبری از محصولات کولر گازی جدید خود با برند کنوود رونمایی کرد.

در ابتدای این کنفراس آقای رضا منجزی سرپرست واحد بازاریابی گروه پاکشوما با اشاره به اینکه این گروه، با سابقه‌ی حدود نیم قرن فعالیت موفق در حوزه تولیدات لوازم خانگی با برندهای پاکشوما، کندی، میدیا و آکس، توانسته با  محصولات با کیفیت  همچون انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و جاروبرقی سهم بالایی از بازار ایران را به دست آورد و نیز با توجه به استراتژی توسعه‌ی برند این گروه، این بار توانست محصولات برند کنوود را به سبد برند خود اضافه نماید که در فاز اول کولرهای گازی برند کنوود را با خدمات پاک سرویس ارائه نماید.

برند کنوود

ایشان در ادامه توضیحات خود به تشکیل یک بخش تخصصی در کارخانه گروه پاکشوما جهت تولید و عرضه انواع محصولات تهویه مطبوع خانگی در مساحت زیرساختی بالغ بر 40 هزار متر مربع و ظرفیت تولید بیش از 300 هزار دستگاه انواع کولر گازی اشاره نمودند.

برند کنوود

در ادامه آقای امیرحسین لطیف التجار مدیر مارکتینگ بخش تهویه مطبوع گروه پاکشوما با توضیحات تکمیلی در مورد مشخصات کولرهای گازی برند کنوود عنوان کردند که در فاز اول، کولرهای با موتور اینورتر و روتاری تولید شده که از ویژگی‌های این محصول می توان به گاز مبرد R410a که سازگار با محیط زیست، میزان پرتاب باد  15 متر به صورت چهار وجهی با قابلیت انتشار یون منفی و سیستم تصفیه هوا به همراه فیلتر شش گانه و نیز مجهز به سیستم خودکار نظافت فیلترها، به همراه پره های طلایی با گارانتی “پاک سرویس” شامل 60 ماه کمپرسور و 18 ماه ضمانت سایر قطعات نام برد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*