سریال سرقت پول

تریلر رسمی فصل پنجم سریال سرقت پول را تماشا کنید

سرانجام نتفلیکس تریلر رسمی پنجمین و آخرین فصل سریال سرقت پول یا خانه کاغذی – Money Heist را منتشر کرد. در ماه سپتامبر منتظر پروفسور و گروه‌اش باشید.

چیزی به نمایش بخش اول آخرین فصل سریال سرقت پول باقی نمانده است. تریلر منتشرشده از این مجموعه موفق، تلاش‌های بی‌وقفه تیم اصلی را در برابر پلیس و نیروهای ارتش نشان می‌دهد. حالا پروفسور توسط آلیشیا اسیر شده و اعضای گروه مجبورند که بدون راهنمایی‌های او، از این مهلکه جان سالم به در ببرند و به هر طریق زنده بمانند.

این ویدیو علاوه‌بر سکانس‌های اکشن نفس‌گیرش، برخی از فلاش‌بک‌هایی را که انتظار می‌رود در نیمه اول فصل پنجم شاهد آن‌ها باشیم، تا حدودی نمایش می‌دهد. چیزهایی مانند ماجراهای برلین و همچنین گذشته شخصیت توکیو. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل پنجم سریال سرقت پول را تماشا کنید.

داستان سریال سرقت پول یا خانه کاغذی (به اسپانیایی La casa de papel) حول محور گروهی از سارقان به رهبری پروفسور می‌چرخد. افرادی که ماسک سالوادور دالی را به چهره‌شان می‌زنند، لباس‌های قرمز رنگ مخصوصی به تن دارند و به دلیل مخفی ماندن هویت‌شان، اسامی شهرهای بزرگ و مهم دنیا را برای خودشان انتخاب می‌کنند. در فصل پنجم، این گروه بیش از ۱۰۰ ساعت است که در بانک اسپانیا با گلوله، آتش و درگیری دست و پنجه نرم می‌کند. آن‌ها موفق به نجات جان لیسبون شده‌اند اما گویا مرگ‌های تلخ و سکانس‌های تاریک و دراماتیک زیادی در انتظار مخاطب خواهند بود.

پروفسور توسط آلیشیا سیرا اسیر شده است و گویا برای اولین‌بار، برنامه‌ای برای فرار ندارد. به نظر می‌رسد در فصل پنجم سریال سرقت پول، باید خودمان را برای لحظات غیرقابل پیش‌بینی بسیاری آماده کنیم؛ زیرا پایان بزرگ‌ترین سرقت تاریخ در حال نزدیک شدن می‌باشد و چیزی که به عنوان سرقت آغاز شد، قرار است به جنگی تمام‌عیار تبدیل شود. در ادامه می‌توانید پوستر جذاب فصل پنجم Money Heist را نیز مشاهده کنید.

سریال سرقت پول

در این سریال پرطرفدار، بازیگرانی مانند آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، پدرو آلنسو، آلبا فلورس، میگل هران، خائیمه لورنته، استر آسبو، دارکو پریچ و پاکو توس نقش‌آفرینی می‌کنند. علاوه‌بر حضور چهره‌های قدیمی‌، پنجمین فصل سریال سرقت پول میزبان بازیگران جدیدی مانند میگل آنخل سیلوستره و پاتریک کریادو خواهد بود.

مجموعه Money Heist توسط آلکس پینا ساخته می‌شود. او همچنین در کنار سونیا مارتینس، خسوس کولمنار، استر مارتینس لاباتو و ناچو مانوبنس، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی شناخته می‌شوند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که شبکه نتفلیکس، در حال تولید نسخه کره‌ای سریال سرقت پول است؛ این مجموعه ۱۲ قسمت خواهد داشت.

فصل پنجم سریال سرقت پول در مجموع ۱۰ قسمت دارد و در دو بخش پنج قسمتی نمایش داده خواهد شد. بخش اول در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) و بخش دوم در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آذر ۱۴۰۰) پخش می‌شود. از همین حالا خودتان را برای یک فصل نفس‌گیر، شوکه‌کننده و به شدت دراماتیک آماده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*