نوکیا 400

گوشی ساده اندرویدی نوکیا 400 هنوز زنده است+ویدیو

اخیرا ویدیو بررسی اولیه جدیدی از گوشی ساده اندرویدی نوکیا 400 – Nokia 400 در یوتیوب منتشر شده است که امید‌ها را برای عرضه این گوشی با نسخه ویژه اندروید افزایش می‌دهد.

مدت‌ها بود که دیگر خبری از گوشی ساده اندرویدی نوکیا 400 شنیده نمیشد و به همین خاطر نیز خیلی از افراد گمان می‌کردند که این پروژه به طور کامل کنسل شده است؛ اما اخیرا ویدیو بررسی جدیدی از این گوشی در یوتیوب منتشر شده است که می‌تواند معنی کاملا متفاوتی داشته باشد.

در فروردین ۹۸ بود که برای اولین بار شایعاتی مربوط به این گوشی منتشر شد. در آن زمان اعلام شد که گوگل در حال توسعه نسخه مخصوصی از اندروید برای گوشی‌های ساده است. کمی بعد ویدیویی منتشر شد که نشان می‌داد نوکیا می‌خواهد از این نسخه در یکی از گوشی‌های ساده خود استفاده کند.

نوکیا 400

منابع مختلف نام Nokia 400 را برای این گوشی تایید کردند و اعلام کردند که به نسخه ویژه اندروید برای گوشی‌های ساده مجهز خواهد شد. هرچند اتفاقات مختلفی دست به دست هم دادند تا شاهد رونمایی از این دستگاه (حداقل تا به امروز) نباشیم.

ویدیو منتشر شده بررسی کاملی از اولین گوشی مجهز به نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل را ارائه می‌کند. گوشی حاضر در این ویدیو تفاوتی با سایر گوشی‌های ساده ندارد.

این گوشی از یک نمایشگر کوچک، صفحه کلید T9، باتری قابل تعویض و بدنه پلی کربنات مات بهره می‌برد. همچنین شاهد حضور اکثر ویژگی‌ها گوشی‌های ساده نوکیا در این مدل هستیم.

نوکیا 400

علاوه بر اینها، نوکیا 400 از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و چندین برنامه دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. در صفحه اصلی گوشی آیکون مرورگر گوگل کروم، برنامه یوتیوب Share و دوربین قرار دارد. در بخش میانی نیز گزینه‌ای برای باز کردن منوی برنامه‌ها قرار دارد.

از برنامه‌های نصب شده در این گوشی می‌توان به مجموعه برنامه‌های ایرتل (یک شرکت مخابراتی هندی)، مدیریت فایل، ماشین حساب، ساعت، گالری و … اشاره کرد. نوکیا 400 به اندروید 8.1 مجهز شده است و از ۵۱۲ مگابایت رم بهره می‌برد.

با توجه به برنامه‌های نصب شده روی گوشی می‌توان گفت که نوکیا 400 برای بازار هند تدارک دیده شده است. مشخص نیست که آيا نوکیا و گوگل همچنان می‌خواهند چنین محصولی را ارائه دهند یا خیر؛ اما اگر چنین تصمیم داشته باشند، باید به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتر درباره قیمت و زمان عرضه این گوشی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی فقط اینا 😂❤️