ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن

بررسی اولیه ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن؛ طراحی خاص در کنار قیمتی مناسب

امروز می‌خواهیم به بررسی اولیه ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن – Realme GT Master Explorer Edition بپردازیم. دستگاهی که طراحی منحصر به فردی دارد و با قیمتی مناسب عرضه شده است.

بازار گوشی‌های هوشمند مملو از دستگاه‌هایی است که از طراحی و ویژگی‌های مشترکی بهره می‌برند و به همین خاطر ارائه موفق یک گوشی با طراحی منحصر به فرد کار سختی است؛ اما ریلمی در چند سال گذشته توانسته با عرضه سری مستر ادیشن به این هدف برسد. جدیدترین عضو این سری گوشی‌ها، ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن است.

اگر نام گوشی توجه شما را جلب نکرد، قطعا طراحی آن موفق به این کار خواهد شد. طراحی مدل‌های مستر ادیشن معمولا برگرفته از اشیاء روزمره است. Naoto Fukasawa طراح افسانه‌ای ژاپنی نیز در طراحی این گوشی از چمدان مسافرتی الهام گرفته است.

بررسی اولیه ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن

طراحی چمدانی

ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن

فکر نمی‌کنم افراد زیادی وجود داشته باشند که بخواهند گوشی خود را با چمدانشان ست کنند؛ اما در هر حال مستر اکسپلورر ادیشن با یک طراحی منحصر به فرد وارد این بازار شلوغ شده است. این گوشی در بدنه پشتی خود از چرم گیاهی سه بعدی بهره می‌برد که تاکنون در صنعت گوشی سازی سابقه نداشته است.

راستش را بخواهید وقتی تصاویر گوشی ریلمی را دیدیم، کمی در موردش تردید داشتیم؛‌ اما پس از در دست گرفتن گوشی متوجه کیفیت بالا و طراحی زیبای آن شدیم. در بدنه پشتی امضای آقای Fukasawa نیز قرار دارد که باعث می‌شود این گوشی برای افرادی که به نگهداری از گوشی‌های خاص تمایل دارند، جذاب باشد.

ریلمی جی تی مستر اکسپلورر ادیشن در دو رنگ خاکستری و گلبهی روشن عرضه شده است و همانطور که در تصاویر می‌بینید نسخه‌ای که در اختیار ما قرار دارد به رنگ خاکستری است.

ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن

یک ویژگی جالب دیگر بافت سه بعدی بدنه دستگاه است که شباهت آن به چمدان را تکمیل می‌کند. ریلمی همچنین یک قاب محافظ متناسب را نیز در جعبه محصول قرار داده تا در زمینه طراحی سنگ تمام گذاشته باشد.

سخت افزار

ریلمی GT مستر اکسپلور ادیشن به یکی از بهترین نمایشگر‌های موجود در گوشی‌های ریلمی مجهز شده‌ است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز و پشتیبانی از استاندارد +HDR10 است.

همچنین شاهد قابلیت تنظیم ۱۰۲۴۰ سطح روشنایی و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت هستیم. به طور کلی می‌توان گفت که نمایشگر این گوشی در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۱ است.

ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن

نسخه مستر اکسپلورر ادیشن ریلمی GT در بخش دوربین نیز دست و پا بسته نیست و از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی بهره می‌برد. پیش از این، اوپو از این حسگر در گوشی فایند ایکس 3 پرو استفاده کرده بود. حسگر CMOS نسبت به قیمت دستگاه در رده بالاتری قرار می‌گیرد. نمونه تصاویر دوربین اصلی نیز با جزئیات زیادی همراه هستند. هرچند حسگر فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی در این رده قیمتی متوسط ارزیابی می‌شود.

حالا نوبت یکی از مهمترین بخش‌های سخت افزار یعنی پردازنده است. ریلمی از دومین پردازنده قدرتمند 2021 در گوشی جدید خود استفاده کرده است. اسنپدراگون 870 از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و در مدیریت دما نیز بسیار موفق ظاهر شده است.

ریلمی GT مستر اکسپلورر ادیشن

از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به اسپیکر‌های استریو و موتور خطی Z-axis برای ویبره بهتر اشاره کرد. در نهایت باید گفت که ظرفیت باتری مستر اکسپلورر ۴۵۰۰ میلي‌آمپر است و از شارژ سریع ۶۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین نباید نگران عمر باتری دستگاه باشید.

ریلمی GT مستر اسکپلورر ادیشن دارای برچسب قیمتی جذاب ۴۴۹ دلاری است. با توجه به طراحی خاص و سخت افزار مناسب،‌ این گوشی می‌تواند به گزینه خرید بسیاری از کاربران بدل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*