بازی eFootball

بازی eFootball در ابتدا به صورت نسخه دمو عرضه می‌شود!

به نظر می‌رسد که بازی eFootball یا همان PES سابق که اخیراً رونمایی شده، قرار است یک نسخه دمو باشد و به مرور ارتقا پیدا کند.

شرکت کونامی در طول هفته‌های اخیر، اقدامات عجیب و دور از انتظاری را انجام داده است. این شرکت ژاپنی، نام سری PES را تغییر داد تا از این به بعد فرنچایز محبوب‌اش را با عنوان بازی eFootball روانه بازار کند. این بازی که در اواخر سال جاری منتشر می‌شود، شامل ۹ تیم لایسنس‌شده و حالت بازی دوستانه خواهد بود. قرار است این عنوان رایگان، با حالت‌های پولی مانند مستر لیگ ارتقا پیدا کند اما هنوز تاریخ عرضه این به‌روزرسانی‌ها مشخص نیست. همانطور که خیلی از مخاطبین حدس می‌زدند، شبیه‌ساز فوتبال جدید کونامی یک نسخه دمو خواهد بود.

کونامی در این‌باره می‌گوید: «اگر بخواهیم از زوایای مختلف این اتفاق را بررسی کنیم، باید بگوییم بله درست است؛ این نسخه یک دمو خواهد بود. ما می‌خواهیم گیمرها و مخاطبان در اسرع وقت با بازی eFootball آشنا شوند. بنابراین در حال حاضر، تنها به عرضه تعداد محدودی تیم و حالت بازی اکتفا خواهیم کرد. منتظر جزئیات بیشتر بمانید.» ناشر مطرح ژاپنی در ادامه تأکید کرد که فعلاً هیچ برنامه‌ای برای افزایش حالت‌های مختلف و تغییر در روند بازی‌های دوستانه نخواهد داشت.

تغییرات این نسخه ممکن است باب میل برخی از طرفداران قدیمی نباشد. پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و ویژگی‌های آنلاین بازی eFootball نقش پررنگی در محصول جدید کونامی خواهند داشت و به نسخه‌های موبایل نزدیک شده‌اند. گویا جانشین حالت MyClub از سیستم بتل پس استفاده خواهد کرد و قرار است بر روی لوت باکس‌ها مانور زیادی داده شود. اگر صادق باشیم، باید بگوییم که به نظر نمی‌رسد این موارد عملکرد و منفعت خاصی برای کونامی داشته باشد. فقط می‌توان اینگونه فرض کرد که ناشر تکلیف خود را انجام داده است!

بازی eFootball در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد. هنوز باید تا زمان عرضه و تجربه عنوان اصلی صبر کنیم اما با توجه به صحبت‌های کونامی و خبرهای تأییدشده، به نظر نمی‌رسد با چیزی فراتر از یک نسخه دمو مواجه باشیم. شما بگویید؛ آیا شبیه‌ساز فوتبال جدید شرکت کونامی را تجربه خواهید کرد یا به جمع بازیکنان FIFA 22 می‌پیوندید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*