شیائومی پرتغال ارزهای دیجیتال

فروشگاه‌های شیائومی در پرتغال ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرند

شعب رسمی شیائومی در کشور پرتغال در همکاری با Utrust از این پس پنج مورد از ارزهای دیجیتال محبوب را به عنوان روش پرداخت قبول می‌کنند.

شیائومی که اکنون دومین تولیدکننده بزرگ گوشی در جهان است، به جمع حامیان صنعت رمز ارزها پیوست. نمایندگی رسمی این غول چینی حوزه الکترونیک در کشور پرتغال به تازگی اعلام کرد بیت کوین و چهار ارز دیجیتال دیگر را از این پس قبول خواهد کرد. گفتنی است Xiaomi در این کشور، دارای شش فروشگاه است.

روز چهارشنبه 13 مرداد 1400، نمایندگی شیائومی در پرتغال با انتشار پستی در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، تتر، دش و توکن UTK (رمز ارز شرکت Utrust) را به عنوان روش پرداخت پذیرا است. همچنین کاربرانی که از طریق فروشگاه آنلاین شیائومی پرتغال اقدام به ثبت سفارش می‌کنند، در صفحه تسویه، گزینه پرداخت با رمز ارزهای نام برده را مشاهده خواهند کرد.

اکسچینو

این امکان در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین شیائومی پرتغال در همکاری با Utrust میسر شده است. این یک شرکت اروپایی فعال در حوزه سیستم‌های پرداخت بلاک چینی است. شرکت Utrust روز چهارشنبه، در صفحه توئیتر خود پیام زیر را منتشر کرد:

شیائومی دومین گوشی‌ساز بزرگ دنیا است و اکنون یکی از شعب آن، پول آینده (ارز دیجیتال) را قبول می‌کند.

خرید و فروش ارز دیجیتال با بهترین قیمت در
صرافی اکسچینو
اکسچینودر اکسچینو، با ثبت نام، دعوت از دوستان و انجام معامله
جایزه بگیر

بر اساس تحلیل‌های شرکت Counterpoint، شیائومی موفق شد در دومین سه ماهه سال 2021، فروش بیشتری در مقایسه با اپل ثبت کند. به این ترتیب، اکنون Xiaomi پشت سر سامسونگ دومین گوشی‌ساز بزرگ دنیا است. در نظر داشته باشید محصولات این برند منحصر به گوشی هوشمند نیست و در فروشگاه‌های آن شامل شعبه پرتغال، انواع دستگاه‌های دیجیتالی مثل پاوربانک، تلویزیون، سیستم‌های پخش و لوازم خانگی فروخته می‌شوند.

طبق صحبت‌های پدرو مایا (Pedro Maia)، مدیر بازاریابی نمایندگی شیائومی در پرتغال، پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت در راستای علاقه شدید این شرکت به نوآوری بوده است. پدرو مایا در این رابطه گفت:

ما یک برند تکنولوژیک، مبتکر و مختل‌کننده (برای بازار رقبا) هستیم. به همین دلیل همیشه تلاش می‌کنیم یک قدم جلوتر باشیم. ما می‌خواهیم به طرفداران فناوری این فرصت را بدهیم تا گجت‌های مورد علاقه‌شان را با فناورانه‌ترین پول کنونی خریداری کنند.

بد نیست بدانید پرتغال یکی از کشورهایی است که طی سال‌های اخیر، به جایی مخالفت با رمز ارزها، روی خوش به آن‌ها نشان داده است. به عنوان نمونه دولت این کشور، از پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال هیچ مالیاتی دریافت نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*