تبلت HTC A100

اچ تی سی با معرفی تبلت HTC A100 به بازار تبلت ها بازگشت

شرکت اچ تی سی از تبلت HTC A100 رونمایی کرد. این گجت اقتصادی که امکانات جذابی هم دارد، نخستین تبلت اچ تی سی از سال ۲۰۱۴ خواهد بود.

اچ تی سی یک تبلت جدید به نام HTC A100 را معرفی کرد. یکی از امیدواری‌ها این است که وقتی تبلت جدید اچ تی سی وارد بازار شد، نام معقولانه‌تری داشته باشد؛ اما در حال حاضر این تنها اسمی است که از این محصول شنیده می‌شود. اگر این تبلت به عرضه عمومی برسد، نخستین تبلت ساخت HTC از سال ۲۰۱۴ خواهد بود که وارد بازار می‌شود؛ آخرین تبلت این شرکت نکسوس ۹ نام دارد که با همکاری گوگل تولید شده بود.

بازگشت به بازار تبلت ها با تبلت HTC A100

تبلت نکسوس ۹ یک قطعه سخت افزاری زیبا بود. مدت زمان زیادی است که ما شاهد طراحی‌های ویژه‌ای از سوی HTC نیستیم و اغلب محصولات آن‌ها مثل HTC Wildfire E Lite گوشی‌هایی با طراحی ساده هستند. این تبلت جدید حالا با ظاهری مثل گوشی HTC Desire 21 Pro 5G طراحی شده است.

اچ تی سی A100 می‌تواند یک تبلت میان‌رده تأثیرگذار باشد. این دیوایس به یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی فول اچ‌دی پلاس و چیپست Spreadtrum T618 به همراه ۸ گیگابایت رم مجهز است. برند تراشه‌سازی Spreadtrum در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد ولی نتوانسته مثل کوالکام و مدیاتک در صنعت چیپست‌سازی پررنگ ظاهر شود.

تبلت HTC A100

اگر می‌خواهید جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل را امتحان کنید، خبر خوب این که تبلت جدید اچ تی سی می‌تواند آن را در اختیار شما بگذارد. این تبلت به صورت پیش‌فرض به اندروید ۱۱ گوگل مجهز خواهد بود. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم اچ تی سی آپدیت بزرگ بعدی اندروید که اندروید ۱۲ است و پاییز امسال منتشر می‌شود را نیز برای تبلت جدید خودش عرضه کند.

تبلت جدید اچ تی سی برای بازگشت مجدد این شرکت تایوانی به بازار تبلت ها به دوربین دوگانه ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی پشتی مجهز است که اولی دوربین اصلی بوده و دومی برای عکاسی پرتره/ماکرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم روی قاب جلویی این تبلت جای گرفته است. یک فلاش LED در کنار دوربین‌های پشتی این تبلت حضور دارد و همگی درست مثل گوشی دیزایر ۲۱ پرو در یک ماژول مستطیلی مشکی‌رنگ قرار گرفته‌اند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هم می‌توان به حضور اسپیکرهایی در  اطراف آن، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک پورت USB-C اشاره کرد.

اما جذاب‌تر از همه اینکه کمپانی HTC تبلت جدیدش را با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار وارد بازار خواهد کرد. این یعنی با هزینه‌ای کم، صاحب یک تبلت کاربردی و مناسب خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به امید اوج گیری اچ تی سی♥️