مشخصات گلکسی زد فلیپ 3

مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 به طور کامل فاش شد

مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 – Galaxy Z Flip 3 به طور کامل منتشر شد تا سامسونگ چیز زیادی برای توضیح درباره گوشی تاشو خود در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد نداشته باشد.

‌وب‌سایت WinFuture اقدام به انتشار لیست کامل مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 کرده است. در این گزارش بیشتر شاهد اطلاعاتی هستیم که پیش از این نیز از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شده بود. صفحه نمایش زد فلیپ 3 همانند نسل قبلی ۶.۷ اینچی خواهد بود، ولی از نرخ تازه‌سازی بالاتر ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

پنل داینامیک امولد این دستگاه نیز دارای رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) است و گوریلا گلس ویکتوس وظیفه محافظت از آن را به عهده دارد. نمایشگر بیرونی از ۱.۱ اینچ در نسل قبلی گلکسی زد فلیپ به ۱.۹ اینچ رسیده است و برای نمایش دادن زمان و اعلانات مختلف استفاده می‌شود.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 3

سامسونگ لولا Z Flip 3 را تقویت کرده است. به طوری که شما می‌توانید هر روز ۱۰۰ بار گوشی را باز و بسته کنید که در عمر تقریبی پنج ساله گوشی تقریبا نزدیک به ۲۰۰ هزار بار می‌شود. از دیگر مشخصات جذاب گلکسی زد فلیپ 3 می‌توان به گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد.

هرچند سیستم دوربین تغییر خاصی را به خود ندیده است که یعنی شاهد حضور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. البته این دفعه چینش آنها به صورت عمودی درآمده است تا فضای لازم برای نمایشگر بیرونی بزرگ شده فراهم باشد. دوربین سلفی نیز همان نمونه ۱۰ مگاپیکسلی نسل قبل فلیپ است.

قدرت پردازشی این گوشی توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 تامین می‌شود و خبری از نسخه 888 پلاس نیست. این تراشه در کنار ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. متاسفانه در مشخصات گلکسی زد فلیپ 3 پشتیبانی از کارت حافظه دیده نمی‌شود.

گوشی‌های رده بالای سامسونگ معمولا از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره مي‌برند؛ اما گلکسی زد فلیپ 3 رویکرد متفاوتی دارد و به حسگر اثر انگشت در بدنه کناری مجهز شده است. در بخش اتصالات نیز شاهد حضور USB-C، WLAN-ac، بلوتوث ۵.۰ و NFC هستیم. زد فلیپ 3 دارای یک درگاه نانو سیم است و از eSIM نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 3

گلکسی تاشو میزبان یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع است. در گزارش امروز هیچ اشاره‌ای به جزئیات شارژ سریع نشده است؛ بنابراین باید با کمی تردید به شایعه شارژ سریع ۲۵ واتی که پیش‌تر منتشر شده بود، نگاه کنیم.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 در رنگ‌های مشکی، کرم و ارغوانی و با قیمت ۱۰۹۹ یورو وارد بازار خواهد شد. برچسب قیمتی اعلام شده نشان می‌دهد که این گوشی ارزان‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود.

با توجه به مشخصات منتشر شده می‌توان گفت که گلکسی زد فلیپ 3 یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ است و خود شرکت نیز انتظار دارد که فروش بیشتری در مقایسه با زد فولد 3 داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد پادشاه دنیای تکنولوژی