افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال به شدت افزایش پیدا کرد

در حالی که قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال مطرح بازار بعد از یک ریزش سنگین مدت‌ها ثابت مانده بود، قیمت آن‌ها مجددا افزایش یافت.

فروردین 1400، بازار رمز ارزها بعد از طی یک روند صعودی باورنکردنی به شدت ریخت. قیمت بیت کوین، اولین و برترین ارز دیجیتال بازار، که مدت‌ها زیر 10 هزار دلار باقی مانده بود، طی روند صعودی خود رفته رفته به 65 هزار دلار رسید. اتریوم نیز خود را از حوالی 200 دلار به 4,300 دلار رساند. سایر ارزهای دیجیتال مطرح بازار نظیر بایننس کوین و دوج کوین نیز رشد قیمت زیادی را تجربه کردند. با این حال دست برداشتن ایلان ماسک از حمایت Bitcoin و سرکوب شدید صنعت استخراج توسط دولت چین، این روند را متوقف کرد و سبب آغاز یک مسیر نزولی شد.

اکسچینو

بعد از آن قیمت بیت کوین تا 29 هزار دلار و قیمت اتریوم تا 1700 دلار سقوط کرد. در حالی که برخی تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند ریزش‌های بیشتری در راه است و باید منتظر بیت کوین 20 هزار دلاری باشیم، به نظر اصلاح مارکت رمز ارزها به پایان رسیده و دور جدید بازار صعودی آغاز شده است. افزایش قیمت ارزهای دیجیتال طی هفته اخیر ما را به این موضوع شدیدا امیدوار کرده است.

بعد از سقوط مارکت کریپتوکارنسی، قیمت بیت کوین تا چند ماه در بازه 30 هزار الی 34 هزار دلار نوسان می‌کرد. اتریوم نیز در بازه 1,700 تا 2,100 دلار مشغول نوسان بود. نگاهی به وضعیت کنونی بازار نشان می‌دهد قیمت آن‌ها در حال حاضر به ترتیب 44,400 دلار و 3,160 دلار است! آیا می‌توان به این افزایش قیمت ارزهای دیجیتال امیدوار بود؟ برخی تحلیلگران ابزار امیدواری می‌کنند.

خرید و فروش ارز دیجیتال با بهترین قیمت در
صرافی اکسچینو
اکسچینودر اکسچینو، با ثبت نام، دعوت از دوستان و انجام معامله
جایزه بگیر

بیت کوین 100 هزار دلاری در دور جدید افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

تحلیلگر مطرح بلومبرگ آقای مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، عقیده دارد دو رمز ارز برتر بازار، بیت کوین و اتریوم، در ماه‌های ژوئن و ژوئیه (نیمه خرداد تا نیمه مرداد) کف‌ خود را ساختند و اکنون برای ادامه مسیر صعودی‌شان آمادگی دارند. این تحلیلگر عقیده دارد در روند رو به بالای جدید بازار، قیمت BTC به 100 هزار دلار خواهد رسید.

بر اساس گفته‌های مالک مک‌گلون، بیت کوین حوالی 30 هزار دلار پایه‌ریزی کرد که مشابه قیمت 4 هزار دلاری آن در روند نزولی ابتدای سال 2019 است. به عبارتی دیگر، او معتقد است BTC دیگر به زیر 30 هزار دلار سقوط نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*