فیلم Cry Macho

تریلر رسمی فیلم Cry Macho را تماشا کنید؛ بازگشت کلینت ایستوود

کمپانی برادران وارنر از تریلر فیلم Cry Macho رونمایی کرد. فیلمی به کارگردانی کلینت ایستوود و با بازی این هنرپیشه ۹۱ ساله و دوست‌داشتنی.

کلینت ایستوود در کنار وودی آلن و مارتین اسکورسیزی، جزو پیرمردهای دوست‌داشتنی و کهنه‌کار سینما هستند. کارگردانانی که همچنان به ساخت فیلم ادامه می‌دهند و گویا روز به روز اشتیاق‌شان برای قرار گرفتن در پشت دوربین بیشتر می‌شود. حالا کلینت ایستوود با جدیدترین اثر خود به جهان سینما بازگشته است تا با ساخت فیلم Cry Macho، بار دیگر از هنر هفتم لذت ببرد.

تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر افسانه‌ای تاریخ سینما در فیلم Cry Macho به عنوان مایک میلو نقش‌آفرینی خواهد کرد؛ ستاره اسب‌سواری و پرورش‌دهنده اسب کهنه‌کار و ماهری که از طرف رئیس سابق‌اش مأمور می‌شود تا پسر جوان او را از مکزیک به خانه بیاورد. این دو که در مسیر خود مجبور به عقب‌نشینی به سمت تگزاس شده‌اند، با سفری چالش‌برانگیز روبه‌رو می‌شوند. سفری که در طول آن، سوارکار خسته و باتجربه (ایستوود) جهان پیرامون‌اش را پیدا می‌کند و به رستگاری می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی این فیلم را تماشا کنید.

بعد سه سال از ساخت فیلم مول – The Mule در سال ۲۰۱۸، این نخستین‌باری است که ایستوود جلوی دوربین می‌رود. اوج دوران حرفه‌ای و محبوبیت بی‌نظیر کلینت ایستوود از سال ۱۹۶۰ آغاز شد. فعالیت چندین و چند ساله‌ای که او را به نمادی از مردانگی و هویت در تاریخ سینما تبدیل کرده است. از وسترن‌های اسپاگتی‌اش گرفته تا «هری کثیف»، «عزیز میلیون دلاری»، «گرن تورینو» و بسیاری از آثار دیگر. حالا باید ببینیم فیلم Cry Macho چگونه خواهد بود و تا چه اندازه می‌تواند ماندگار شود.

ایستوود برای فیلم وسترن «نابخشوده» در سال ۱۹۹۲ و درام ورزشی‌اش یعنی «عزیز میلیون دلاری» در سال ۲۰۰۴، توانست اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را ازآن خود کند. آخرین فیلم او «ریچارد جول» نام دارد که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. با توجه به تریلر فیلم Cry Macho یا «گریه کن ماچو» می‌‌توانیم حدس بزنیم که ایستوود بار دیگر به سراغ روابط خانوادگی و پدر-فرزندی با جوانان رفته است؛ درام‌هایی خانوادگی که از عناصر و المان‌های ژانر وسترن هم برخوردارند.

ادواردو مینت در نقش رافو (پسر جوان)، ناتالیا تراون در نقش مارتا و دوایت یوآکم در نقش کارفرمای سابق مایک  (هاوارد پولک) در کنار کلینت ایستوود، جزو بازیگران اصلی فیلم Cry Macho هستند. افراد دیگری هم در این فیلم حضور دارند که می‌توانند جذابیت این اثر را دوچندان کنند.

کلینت ایستوود فیلم «گریه کن ماچو» را بر اساس داستانی به همین نام از ان. ریچارد نش ساخته است. نیک شینک و ریچارد نش فیلمنامه این عنوان را با همکاری یکدیگر نوشته‌اند. ایستوود، آلبر اس. رودی، تیم مور و جسیکا مایر به عنوان تهیه‌کنندگان اصلی در این پروژه حضور دارند. دیوید ام. برنشتاین هم تهیه‌کننده اجرایی فیلم Cry Macho است.

فیلم «گریه کن ماچو» در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) در ایالات متحده و سرویس اچ بی او مکس اکران خواهد شد. طرفداران ایستوود می‌توانند فیلم جدید او را تا ۳۱ رو پس از اکران در سالن‌های سینما، در HBO Max نیز تماشا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*