افراد دریافت کننده واکسن

یک سوم از افراد دریافت کننده واکسن به کرونا مبتلا می‌شوند

محققان می‌گویند واکسیناسیون ایمنی کامل به وجود نمی‌آورد و به احتمال فراوان یک سوم از افراد دریافت کننده واکسن به کرونا مبتلا خواهند شد.

محققان تحقیقات گسترده‌ای را انجام داده و از نتایج به دست آمده از آن پی برده‌اند که به احتمال فراوان کرونا در یک سوم از افراد دریافت کننده واکسن ظهور پیدا می‌کند. علاوه بر این بر اساس نتایج به دست آمده از این تحقیق،‌ احتمال انتقال کرونا از دریافت کنندگان واکسن به دیگران نسبت به افرادی که واکسینه نشده‌اند بسیار کمتر است. با این وجود پس از لغو برخی ار محدودیت‌های کرونایی در انگلستان از جمله زدن ماسک، دانشمندان و مقامات انگلیسی مردم را به مراقبت‌های حداکثری توصیه می‌کنند.

ابتلای افراد دریافت کننده واکسن به کرونا ممکن است

پل الیوت،‌ استاد بهداشت عمومی امپریال عنوان کرد که این تحقیقات این مسئله که با تزریق واکسن در دو دوز احتمال ابتلای شخص بسیار پایین می‌آید را تایید می‌کند؛‌ اما با قطعیت نمی‌توان گفت که شخص واکسینه شده به کرونا مبتلا نخواهد شد،‌ چرا که هیچ‌یک از واکسن‌های کرونا تأثیرگذاری 100 درصدی ندارد و ممکن افرادی که واکسن را در دو دوز دریافت کرده‌اند نیز به کرونا مبتلا شوند.

به همین علت هم‌اکنون و با وجود برداشته شدن برخی از محدودیت‌ها همچنان باید دستورالعمل‌ها رعایت شوند تا بدین وسیله روزبه‌روز از شمار افراد مبتلا کم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*