ریمستر بازی Modern Warfare 3 ساخته نخواهد شد

اکتیویژن در پی بیانیه‌ای جدید، احتمال ساخت ریمستر بازی Modern Warfare 3 را که جزو ماندگارترین نسخه‌های سری کال آو دیوتی است رد کرد.

در چند ماه اخیر، شایعات زیادی پیرامون ساخت نسخه ریمستر کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳ – Call of Duty: Modern Warfare 3 به گوش می‌رسید. حالا شرکت اکتیویژن در پی بیانیه‌ای رسمی، با صراحت اعلام کرده است که ساخت ریمستر بازی Modern Warfare 3 که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود، به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد.

سخنگوی اکتیویژن راجع‌به این موضوع به گیم‌ اسپات گفت: «ریمستر بازی Modern Warfare 3 در کار نخواهد بود؛ نه کمپین و نه بخش چندنفره. اگر خبری غیر از این را شنیدید، بدانید که کاملاً نادرست است و حقیقت ندارد.» واکنش اکتیویژن نسبت به شایعات چند ماه اخیر، نخستین‌بار توسط وب‌سایت CharlieIntel که به اخبار رسمی سری کال آو دیوتی اختصاص دارد منتشر شد.

در سال ۲۰۲۰، اکتیویژن نسخه ریمستر کمپین بازی مدرن وارفر ۲ را منتشر کرد که به عنوان یکی از دو نسخه بازسازی‌شده از این سری محبوب شناخته می‌شود. در پی عرضه این نسخه‌ها، شایعات مختلف بر این باور بودند که اکتیویژن ممکن است همین کار را با بازی Modern Warfare 3 هم انجام دهد. اما حالا مشخص شد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

مدرن وارفر

ریمستر بعدی به کال آو دیوتی ۴ که اولین نسخه از سری مدرن وارفر است تعلق داشت. این بازسازی در ابتدا تنها از طریق نسخه‌های پریمیوم ادیشن بازی Infinite Warfare در سال ۲۰۱۶ در دسترس بود. اما بعدها به صورت یک بازی کامل و به تنهایی در اختیار عموم قرار گرفت. برخلاف ریمستر مدرن وارفر ۲‌، بازسازی Modern Warfare شامل کمپین و بخش چندنفره بود.

بازی Modern Warfare 3 توسط استودیو اینفینیتی وارد توسعه پیدا کرد و برای پی‌سی، پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. استودیو تری‌آرک وظیفه توسعه نسخه Wii این بازی را بر عهده داشت و نسخه نینتندو DS هم توسط n-Space به انتشار درآمد.

سری کال آو دیوتی اکنون بزرگ‌تر از همیشه است. اکتیویژن در حال حاضر به صورت مرتب از نسخه وارزون، کال آو دیوتی موبایل و نسخه‌های برتر سالانه‌اش پشتیبانی می‌کند. این فرنچایز در حال گسترش بیشتری می‌باشد زیرا اکتیویژن به تازگی از تأسیس یک استودیو جدید برای ساخت دومین بازی موبایل Call of Duty خبر داده است.

در مورد سری اصلی هم خبرهای خوبی به گوش می‌رسد. نسخه جدید کال آو دیوتی امسال منتشر خواهد شد؛ یک شوتر اول شخص دیگر از استودیو اسلج‌همر – Sledgehammer که احتمالاً در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. بنابراین اگر دوست داشتید که ریمستر بازی Modern Warfare 3 ساخته شود، خیلی خودتان را ناراحت نکنید زیرا نسخه‌های بسیاری از این سری پرطرفدار در راه است.

اما اکتیویژن در چند ماه اخیر، چندان بی‌حاشیه نبوده است. اکتیویژن بلیزارد به علت پرونده سنگین آزار و اذیت جنسی و اتهامات وارده، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. باید ببینیم نتیجه این رسوایی بزرگ چه می‌شود و در آینده فرنچایز قدیمی و محبوب Call of Duty چه تأثیراتی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*