مستند رویاهای خالکوبی شده

مستند رویاهای خالکوبی شده با حمایت ایرانسل توانست در رقابت‌های مختلف بدرخشد

مستند رویاهای خالکوبی شده که با حمایت ایرانسل به تولید رسیده توانست در رقابت‌های مختلف بدرخشد و دیپلم افتخار هیئت‌داوران جشن مستقل سینمای مستند ایران را دریافت کند.

مستند رویاهای خالکوبی شده که با حمایت اپراتور ایرانسل به تولید رسیده تلاش چند نوجوان عاشق فوتبال برای رسیدن به فوتبال حرفه‌ای را روایت می‌کند. این فیلم ضمن نامزدی جایزه در چهار رشته موفق شد دیپلم افتخار هیئت‌داوران جشن مستقل سینمای مستند ایران را از آن خود کند.

جزئیاتی از مستند رویاهای خالکوبی شده

در این مستند شاهد تلاش‌های چند نوجوان عاشق فوتبال از شهرهای مختلف ایران هستیم که با حضور در کمپ‌های استعدادیابی مشترک ایرانسل و لالیگا (سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا بتوانند فرصت آموزش فوتبال تحت نظر مربیان حرفه‌ای در کشور اسپانیا را به دست آوردند.

مستند رویاهای خالکوبی شده موفق شد در دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران در 4 بخش بهترین کارگردانی برای مهدی گنجی، بهترین فیلمبرداری برای محمد حدادی، بهترین تدوین برای امیر ادیب‌پرور و بهترین فیلم نامزد جایزه شود. همچنین این مستند در آیین پایانی این جشن که شامگاه جمعه 15 مرداد ماه 1400 به شکل نیمه حضوری و آنلاین برگزار شد، توانست دیپلم افتخار هیئت‌داوران در بخش بهترین مستند را در رقابت با 19 مستند بلند حاضر در این جشنواره را از آن خود کند.

این مستند که با حمایت اپراتور ایرانسل و با تهیه‌کنندگی بهزاد توکلی و مهدی گنجی به تولید رسیده مدتی قبل در جشنواره فیلم فجر نیز نامزد بهترین مستند سال و در چهاردهمین جشنوار سینما حقیقت نیز در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده بود. از آنجایی که جشن مستقل سینمای مستند ایران در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد، در جشنواره امسال میان فیلم‌های مستند تولیدی سینمای ایران در سه سال اخیر شاهد رقابت فشرده‌ای بودیم.

مستند رویاهای خالکوبی شده

گفتنی است در سال‌های 1396 تا 1398 طی تفاهم‌نامه میان ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا لالیگا کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدیویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و همچنین ارتقای کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان برگزار شد.

همچنین طی دوره‌های شش‌گانه برگزاری این کمپ در مجموع بیش از 5 هزار ویدیو به ایرانسل فرستاده شد که هیئت داورانی متشکل از پیشکسوتان فوتبال ایران از جمله احمدرضا عابدزاده، فرشاد پیوس، محسن خلیلی، خسرو حیدری، علیرضا مرزبان، مهدی پاشازاده، رحمان رضایی و کتایون خسرویار این ویدیوها را مورد بررسی قرار دادند.

شش دوره این کمپ استعدادیابی با حضور بازیکنان و سفیران لالیگا نظیر لوئیس گارسیا، ژولیو باپتیستا، گایزکا مندیتا و کریستین کارمبو در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوت تیم ملی و باشگاه‌های ایران برگزار گردید و 420 نوجوان با استعداد بعد از گذراندن مراحل آموزشی ضرروی موفق به دریافت گواهینامه حضور در کمپ شدند.

مستند رویاهای خالکوبی شده

همچنین در پایان کمپ‌های شش‌گانه نیز فوتبالیست‌های نوجوان منتخب ۶ دوره به کشور اسپانیا سفر کردند تا از لیگ فوتبال اسپانیا بازدید کرده و چند بازی تدارکاتی را به انجام برسانند. این فوتبالیست‌های نوجوان در قالب یک تیم ۱۷ نفره شامل نوجوانانی از اهالی شهرهای سرباز (استان سیستان و بلوچستان)، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز راهی کشور اسپانیا شدند.

از برنامه‌های انجام شده در این اردوی تدارکاتی می‌توان به انجام سه بازی دوستانه با تیم‌های نوجوانان خیرونا، اتلتیکومادرید و لگانس، بازدید از شهرهای بارسلون و مادرید، حضور در ورزشگاه‌های نیوکمپ، سانتیاگوبرنابئو و واندا متروپولیتانو، بازدید از مقر لالیگا و ملاقات و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از مسابقات لالیگا میان تیم‌های لگانس و ویارئال و آشنایی با امکانات حرفه‌ای فوتبال اسپانیا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*