گلکسی A12 ناچو

سامسونگ گلکسی A12 ناچو با تراشه اگزینوس ۸۵۰ معرفی شد

سامسونگ از گوشی اقتصادی جدید خود رونمایی کرد. گلکسی A12 ناچو – Galaxy A12 Nacho به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده است.

همه انتظار دارند که سامسونگ تا چند روز دیگر از گوشی‌های تاشو جدید خود رونمایی کند؛ اما امروز شرکت کره‌ای در اقدامی غیر منتظره از یک گوشی اقتصادی پرده برداری کرده است. گلکسی A12 ناچو در واقع همان گلکسی A12 است که به جای تراشه هلیو P35 به اگزینوس 850 مجهز شده است.

این گوشی در حال حاضر تنها در بازار روسیه عرضه شده است و سامسونگ نیز هیچ توضیحی درباره نام عجیب این دستگاه نداده است. گلکسی ای 12 ناچو نیز همانند مدل معمولی به نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده است و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۱۵ وات بهره می‌برد.

گلکسی A12 ناچو

در بدنه پشتی دستگاه نیز شاهد حضور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی،‌ دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و حسگر عمق سنچ ۲ مگاپیکسلی هستیم. در ناچ قطره طور نمایشگر نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

تفاوت دیگر Galaxy A12 Nacho با مدل معمولی در اضافه شدن گزینه‌ای با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حاقظه ذخیره‌ سازی است. این گوشی هم اکنون در وب‌سایت سامسونگ برای فروش قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۶۰ دلار نسخه ۳/۳۲ گیگ را خریداری کنند. قیمت نسخه ۴/۶۴ گیگ برابر با ۱۷۵ دلار است و نسخه ۴/۱۲۸ گیگ نیز ۱۹۰ دلار قیمت دارد.

گلکسی A12 ناچو

البته قیمت نسخه معمولی نیز تفاوت چندانی با گلکسی A12 ناچو ندارد؛ اما سامسونگ تخفیفی ۱۴ دلاری را برای مدل‌های ۳/۳۲ گیگ و ۴/۶۴ گیگ در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*