گوشی iQOO 8 بی ام و ادیشن

گوشی iQOO 8 بی ام و ادیشن با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و شارژ ۱۲۰ وات در راه است

تصویری از گوشی iQOO 8 بی ام و ادیشن – iQOO 8 BMW Edition منتشر شده است که به استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و شارژ ۱۲۰ وات در این دستگاه اشاره دارد.

سال گذشته iQOO در هنگام معرفی گوشی iQOO 5 پرو از آغاز همکاری خود با شرکت بی ام و خبر داد و حالا به نظر می‌رسد که این همکاری در سری iQOO 8 نیز ادامه داشته است. تصویر منتشر شده به نسخه بی ام و ادیشن iQOO 8 تعلق دارد.

گوشی iQOO 8 بی ام و ادیشن

این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد؛ با این تفاوت که در نسخه سفید شاهد حضور نوار‌های آبی، بنفش و قرمز رنگ معروف خودروساز آلمانی در بدنه پشتی دستگاه خواهیم بود.

گوشی جدید iQOO به نمایشگر LTPO ساخته شده توسط سامسونگ با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد. رزولوشن نمایشگر برابر با 1440p است و از نرخ تازه‌سازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در تصویر منتشر شده همچنین به شارژ ۱۲۰ وات و تراشه اسنپدراگون 888 پلاس نیز اشاره شده است.

گوشی iQOO 8 بی ام و ادیشن

علاوه بر این، تصویر دیگری نیز در حساب کاربری رسمی این برند در ویبو منتشر شده است که به استفاده از اسنپدراگون 888 پلاس، حافظه UFS 3.1 و رم LPDDR5 اشاره دارد. گوشی iQOO 8 بی ام و ادیشن در ۲۶ مرداد ماه رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*