پوکو F3

تماشا کنید: بررسی گوشی شیائومی پوکو F3 + مشخصات و امکانات

در این ویدیو به بررسی گوشی شیائومی پوکو F3 پرداخته‌ایم و همچنین نگاهی به مشخصات، امکانات، طراحی و ویژگی‌های آن انداخته‌ایم.

در فروردین امسال، شرکت شیائومی در جریان یک رویداد آنلاین از گوشی جدید پوکو اف ۳ – Poco F3 رونمایی کرد. این گوشی از نظر مشخصات و امکانات با گوشی شیائومی ردمی K40 شباهت‌های زیادی دارد و شیائومی این بار این موبایل را با برند پوکو و البته تغییراتی کوچک به بازار جهانی عرضه کرده است. پوکو اف ۳ را که با قیمت ۴۱۶ تا ۴۷۵ دلار به بازار عرضه می‌شود می‌توان یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه دانست که با مشخصات سخت افزاری مناسب، امکانات خوب، دوربین راضی کننده و طراحی زیبا مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

شیائومی پوکو F3 دارای وزن ۱۹۶ گرم، بدنه شیشه‌ای با پوشش محافظ گوریلا گلس ۵، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5، تراشه ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۷۰ با پشتیبانی از شبکه 5G، پردازنده ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۵۰، رم ۶ یا ۸ گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 3.1، بلوتوث ۵.۱، درگاه یو اس بی تایپ C، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی است.

پوکو F3

این گوشی همچنین از دوربین سه گانه بهره می‌برد که شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی استاندارد، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو به همراه دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی می‌شود. پوکو اف ۳ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ندارد، اما به اسپیکرهای استریو مجهز شده است. این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی گوشی شیائومی پوکو F3 را مشاهده کنید و با مشخصات، امکانات و تمام ویژگی‌های این موبایل جذاب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی شیائومی پوکو F3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*