ایرباد نوکیا Clarity

آیا ایرباد نوکیا Clarity ارزش خرید دارد؟

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال مدتی قبل از ایرباد نوکیا Clarity – کلاریتی و چند مدل دیگر رونمایی کرد که جذاب به نظر می‌رسند اما این آیا این هدفون‌ها ارزش خرید دارند؟

ایرباد نوکیا Clarity از محصولات جدید شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال است که به‌‎زودی وارد بازار می‌شود. اگر قصد خرید این ایرباد را دارید، به نکات زیر باید توجه داشته باشید.

ایربادهای جدید نوکیا قرار است در چهار سری کلاریتی، کامفورت (Comfort)، مایکرو (Micro) و گو (Go) وارد بازار شوند و بین 6 الی 100 دلار قیمت خواهند داشت. در این میان، ایرباد نوکیا گو پلاس، 34 دلار و نوکیا کلاریتی حدود 70 دلار قیمت‌گذاری شده است. در این رنج قیمت، نمی‌توانید انتظار کیفیتی در حد و اندازه‌ی ایربادهای گران‌‌قیمتِ برندهایی همچون اپل، سامسونگ یا حتی ریزر را داشته باشید اما ناامید هم نخواهید شد.

ایرباد نوکیا Clarity و گو پلاس را باید بواسطه‌ی کیس اختصاصی‌شان شارژ کنید که برای گو پلاس، به کابل USB-C نیز نیازمند هستید اما کلاریتی را می‌توان به صورت بی‌سیم نیز شارژ کرد (از استاندارد شارژ Qi پشتیبانی می‌کند).

ایرباد نوکیا Clarity

مدل کلاریتی از درایورهای 10 میلی‌متری بهره می‌برد و دارای میکروفون‌های دوگانه‌ برای حذف نویز و صداهای مزاحم است. از دیگر ویژگی‌های این ایرباد می‌توان به پشتیبانی از از تکنولوژی cVc شرکت کوالکام، استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار IPX5 و بلوتوث 5.0 اشاره کرد. با یک بار شارژ کامل این ایرباد، می‌توانید حدود 6.5 ساعت از آن استفاده کنید.

کلاریتی قرار است در دو مدل پایه و پرو عرضه شود که البته تفاوت چندانی ندارند اما اگر فناوری حذف نویز فعال برای شما مهم است، باید به سراغ مدل پرو بروید اما توجه داشته باشید که در صورت فعال‌سازی آن، شارژ ایرباد سریع‌تر به اتمام خواهد رسید.

ایرباد نوکیا Clarity مجهز به یک چراغ کوچک ال‌ای‌دی هم هست که در هنگام گوشی دادن به موسیقی، روشن می‌شود. شرکت سازنده ادعا کرده که این چراغ کمک می‌کند تا کسی مزاحم شما نشود. این ایربادهای 70 دلاری با توجه به ویژگی‌هایی که دارند و کیفیتی که از برند نوکیا می‌شناسیم، می‌توانند راضی کننده باشند و ارزش خرید خوبی دارند.

ایرباد نوکیا Clarity

اما در تصویر فوق، ایرباد نوکیا گو پلاس را را مشاهده می‌کنید که از نظر طراحی و ساختار، کاملا شبیه مدل کلاریتی است اما چراغ ال‌ای‌دی ندارد. این ایرباد 35 دلاری، در مقایسه با کلاریتی از نظر کیفیت صدا بسیار بهتر است و حتی می‌توان گفت که ارزش خرید بالاتری دارد.

گو پلاس دارای درایورهای 13 میلی‌متری بوده و بیس قدرتمندتری ارائه می‌دهد. استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار IPX4، فناوری سوئیچ خودکار میان ایربادها، کنترل لمسی و بلوتوث 5.0 از دیگر ویژگی‌های این ایرباد مقرون به‌صرفه است. از نظر عمر باتری، با یک بار شارژ کامل، می‌توانید حدود 6.5 ساعت از آن استفاده کنید که قابل قبول به حساب می‌آید.

شما از لینک بالا، می‌توانید از مشخصات و قیمت دیگر ایربادهای جدید نوکیا نیز آگاه شوید. شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال هنوز تاریخ عرضه این محصولات را مشخص نکرده اما وعده داده که از ماه اوت و سپتامبر رسما وارد بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*