ایربادهای جدید نوکیا

ایربادهای جدید نوکیا معرفی شدند؛ 13 هدفون جدید برای انواع سلیقه‌ها

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال از ایربادهای جدید نوکیا – Nokia Earbuds رونمایی کرد که در چهار سری مختلف عرضه خواهند شد و از فناوری‌های متفاوتی بهره می‌برند.

ایربادهای جدید نوکیا در چهار سری کلاریتی (Clarity)، کامفورت (Comfort)، مایکرو (Micro) و گو (Go) وارد بازار می‌شوند و می‌توانند برای سلیقه‌های مختلف مناسب باشند.

ایربادهای نوکیا کلاریتی

ایربادهای جدید نوکیا

این سری در دو مدل پایه و پرو عرضه خواهد شد که تفاوت اصلی آن‌ها این است که در مدل پرو، فناوری حذف نویز فعال به کارگیری شده. هر دو ایرباد از درایورهای 10 میلی‌متری استفاده می‌کنند و از تکنولوژی cVc کوالکام بهره می‌برند که می‌تواند صداهای پس‌زمینه را در هنگام تماس‌های تلفنی کاهش دهد. کلاریتی دارای استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار (IPX5) بوده و بوسیله‌ی بلوتوث 5.2 می‌تواند به دستگاه‌های مختلف متصل شود.

به گفته‌ی شرکت سازنده، کلاریتی پرو با یک بار شارژ کامل، حدود 7 ساعت قابل استفاده بوده و نسخه‌ معمولی آن نیز حدود 9 ساعت قابل استفاده خواهد بود.

ایربادهای نوکیا کامفورت 

ایربادهای جدید نوکیا

این ایربادها نیز دارای درایورهای 10 میلی‌متری، بلوتوث 5 و استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار هستند اما به صورت ارگونومیک‌تری طراحی شده‌اند تا بهتر در گوش جای بگیرند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر باشد.

این سری در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد: مدل معمولی، کامفورت پلاس و کامفورت پرو. نسخه‌ی پلاس از شارژ شدن بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و نسخه‌ی پرو دارای ویژگی‌های بیشتری همانند فناوری حذف‌کننده‌ی نویز محیط، حذف نویز فعال و تاخیر پایین (low-latency) است.

در صورت شارژ کامل، مدل پایه حدود 29 ساعت، مدل پلاس حدود 9.5 ساعت و مدل پرو حدود هفت ساعت قابل استفاده خواهد بود.

ایربادهای نوکیا مایکرو

ایربادهای جدید نوکیا

سری مایکرو از یک فناوری شارژ خاص استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد علارغم اندازه کوچک‌اش، با یک بار شارژ کامل بتواند حدود 9 ساعت قابل استفاده باشد. مدل پرو از فناوری حذف نویز پشتیبانی می‌کند اما دیگر ویژگی‌های آن همانند درایورهای 6 میلی‌متری و استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار در نسخه‌ی معمولی نیز وجود خواهد داشت.

ایرباد نوکیا گو پلاس

ایربادهای جدید نوکیا

این ایرباد دارای درایورهای 13 میلی‌متری بوده و بیس قدرتمندی ارائه می‌دهد. استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار (IPX4)، فناوری سوئیچ خودکار میان ایربادها، کنترل لمسی، بلوتوث 5 و قابلیت شارژ سیمی بواسطه‌ی USB Type-C از دیگر ویژگی‌های این ایرباد است. از نظر عمر باتری، با یک بار شارژ کامل، می‌توانید حدود 6.5 ساعت از آن استفاده کنید.

ایرفون‌های نوکیا سولو (Solo) و نوکیا وایرد

ایربادهای جدید نوکیا

و اما از ایربادها که عبور کنیم، به مدل‌های سولو می‌رسیم که برای افراد حرفه‌ای طراحی شده‌‌اند. این سری شامل چهار مدل مختلف می‌شود: سولو باد، سولو باد پلاس، کلاریتی سولو باد و کلاریتی سولو باد پلاس.

سولو باد از جنس پلاستیک مرغوب است و  حدود 6.5 ساعت می‌توانید با آن صحبت کنید. در سوی دیگر، سولو باد پلاس دارای استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار (IPX4) هم هست.

کلاریتی سولو و کلاریتی سولو پلاس از فناوری cVc پشتیبانی کرده و دارای دو میکروفون اختصاصی برای کاهش صداهای مزاحم هستند. هوش مصنوعی Elevoc نیز کمک خواهد کرد تا صدای شما باکیفیت بهتری عرضه شود. از نظر عمر باتری، با یک بار شارژ کامل می‌توانید حدود 6 ساعت با این هندزفری‌ها به گفتگو بپردازید.

ایربادهای جدید نوکیا

ایرباد سیمی نوکیا وایرد (Nokia Wired) آخرین محصول معرفی شده است که از درایورهای 10 میلی‌متری بهره می‌‎برد و قیمت بسیار پایینی دارد. نوکیا وایرد دارای میکروفون‌ اختصاصی هم بوده و برای تماس‌های تلفنی قابل استفاده است. در ادامه می‌توانید قیمت هر 13 مدل معرفی شده را مطالعه کنید.

قیمت ایربادهای جدید نوکیا

  • ایرباد نوکیا گو پلاس – 34 دلار
  • ایرباد نوکیا مایکرو – 64 دلار
  • ایرباد نوکیا مایکرو پرو – 69 دلار
  • ایرباد نوکیا کامفورت – 54 دلار
  • ایرباد نوکیا کامفورت پلاس – 59 دلار
  • ایرباد نوکیا کامفورت پرو – 99 دلار
  • ایرباد نوکیا کلاریتی – 89 دلار
  • ایرباد نوکیا کلاریتی پرو – 99 دلار
  • نوکیا سولو باد – 29 دلار
  • نوکیا سولو باد پلاس – 39 دلار
  • نوکیا کلاریتی سولو باد – 59 دلار
  • نوکیا کلاریتی سولو باد پلاس – 59 دلار
  • نوکیا وایرد – 6 دلار

طبق اعلام شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال، این ایربادها از ماه اوت و سپتامبر رسما وارد بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*