رضا تقی‌پور انوری

وزیر اسبق ارتباطات در مجلس: فضای مجازی ما در اشغال دشمن است+ویدیو

رضا تقی‌پور انوری، وزیر اسبق ارتباطات و یکی از نمایندگان فعلی موافق طرح صیانت مجلس، صبح امروز در دفاع از این طرح گفت که فضای مجازی ما در اشغال دشمن است و باید از دست دشمن خارج شود.

بعد از نامه چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هیئت رئیسه مجلس برای لغو بررسی طرح صیانت از کاربران در فضای محازی و عدم اعمال اصل 85 قانون اساسی برای این طرح، صبح امروز مجددا این موضوع مورد رای نمایندگان قرار گرفت که همان تصمیم قبلی تایید شد.

بر این اساس، طرح صیانت از کاربران در فضای طبق مصوبه قبلی، بر اساس اصل 85 قانون اساسی، در کمیسیون های تخصصی مجلس و نه در صحن علنی، مورد بررسی قرار گرفته و پس از تصویب به شورای نگهبان جهت بررسی نهایی و تبدیل شدن به قانون، ارسال خواهد شد.

اما صبح امروز و در خلال بررسی مجدد طرح در مجلس، رضا تقی‌پور انوری، وزیر اسبق ارتباطات دوره محمود احمدی نژاد و یکی از نمایندگان فعلی موافق طرح صیانت گفت که فضای مجازی ما در اشغال دشمن است .

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، تقی‌پور که زمانی وزیر ارتباطات بوده و حالا از چهره‌های اصلی طرح مجلس برای محدودترکردن اینترنت است درباره فضای مجازی می‌گوید:

هشت‌سال اخیر با توسعه فضای مجازی به کشور خیانت شده و فضای مجازی در اشغال دشمن است.

نظر شما در این مورد چیست؟