سامسونگ اگزینوس W920

سامسونگ اگزینوس W920 قلب تپنده ساعت‌های سری گلکسی واچ 4 خواهد بود

سامسونگ اگزینوس W920 جدیدترین چیپست این کمپانی برای گجت‌های پوشیدنی است که با فناوری 5 نانومتری تولید شده است.

سامسونگ در آستانه مراسم آنپکد 11 آگوست خود از چیپست اگزینوس W920 که برای گجت‌های پوشیدنی طراحی شده رونمایی کرد که در ساعت‌های هوشمند خانواده گلکسی واچ 4 و دیگر گجت‌های آینده این کمپانی به کار خواهد رفت.

سامسونگ اگزینوس W920  نخستین چیپست 5 نانومتری ساخته شده برای گجت‌های پوشیدنی است. پردازنده این چیپست دو هسته‌ای و مدل ARM Cortex-A55 است و پردازشگر گرافیکی آن نیز تراشه ARM Mali-G68 می‌باشد. علاوه بر این یک پردازنده کمکی Cortex M55 برای نمایشگر همیشه روشن خود دارد.

پردازنده اصلی این چیپست جدید نسبت به پردازنده چیپست قبلی که اگزینوس W9110 نام داشت 20 درصد سریع‌تر است و در زمینه گرافیکی نیز ده برابر قدرتمندتر از W9110 عمل می‌کند.

چیپست جدید دارای یک مودم 4G LTE داخلی از نوع Cat.4 است و از سیستم هدایت ماهواره‌ای جهانی برای موقعیت یابی و تعقیب فعالیت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کند.

این چیپست از پلترفم پوشیدنی جدیدی که سامسونگ با همکاری گوگل توسعه داده پشتیبانی کرده و نخستین دستگاهی که با آن عرضه می‌شود نیز ساعت گلکسی واچ 4 است. این ساعت از رابط کاربری One UI Watch استفاده می‌کند که بر اساس سیستم عامل گوگل Wear OS ساخته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*