می پد 5

شیائومی می پد 5 و می پد 5 پرو با نمایشگر ۱۱ اینچی و تراشه قدرتمند معرفی شدند

شیائومی علاوه بر می میکس 4 از تبلت‌های می پد 5 – Pad 5 و می پد 5 پرو نیز رونمایی کرد. این تبلت‌ها به نمایشگر ۱۱ اینچی و تراشه‌های قدرتمند مجهز شده‌اند.

شیائومی امروز در کنار می میکس 4 از تبلت‌های سری می پد 5 نیز پرده‌ برداری کرد. می پد 5 تنها از اتصال وای فای پشتیانی می‌کند؛ اما می پد 5 پرو در دو نسخه وای فای و 5G روانه بازار خواهد شد.

مدل پرو از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می‌برد و مدل معمولی Mi Pad 5 نیز به اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز شده است. تبلت‌های جدید شیائومی در زمره قوی‌ترین تبلت‌های اندرویدی بازار قرار می‌گیرند.

می پد 5

شیائومی در هر دو تبلت از نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل استفاده کرده است و نرخ تازه‌سازی نمایشگر نیز برابر با ۱۲۰ هرتز است. پنل ۱۰ بیتی سری می پد 5 از دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند و به فناوری TrueTone برای متناسب سازی رنگ‌ها و روشنایی صفحه با نور محیط مجهز شده است. حداکثر میزان روشنایی پنل نیز ۵۰۰ نیت است.

در بدنه پشتی شیائومی پد 5 تنها یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است؛ اما مدل وای فای Mi Pad 5 Pro به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک حسگر فوق عریض ۵ مگاپیکسلی مجهز شده‌ است. نسخه 5G پد 5 پرو نیز از همان لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سری می پد 5 نیز همانند جدیدترین مدل آیپد پرو 11 و گلکسی تب S7 از کیبورد مغناطیسی و قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. قلم استایلوس شیائومی ۱۲.۲ گرم وزن دارد؛ دو دکمه در بدنه‌اش قرار گرفته است و از نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این قلم همچنین دارای باتری داخلی با عمر ۸ ساعته است.

می پد 5

کیبورد مغناطیسی اعضای جدید سری می پد نیز تفاوت چندانی با سایر نمونه‌های موجود در بازار ندارد و در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

تبلت Mi Pad 5 Pro به یک باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و به همراه شارژ سریع ۶۷ وات عرضه می‌شود. تاکنون شاهد استفاده از شارژر ۶۷ وات برای یک تبلت نبوده‌ایم. این دستگاه همچنین بسیار سبک و باریک است و تنها ۵۱۰ گرم وزن و ۶.۸۶ میلی‌متر ضخامت دارد.

مدل معمولی این تبلت از باتری بزرگتر 8720 میلی‌آمپری بهره می‌برد؛ اما شارژ سریع قرار گرفته برای این محصول ۳۳ وات است که باز هم برای یک تبلت خیلی خوب است.

می پد 5

رابط کاربری MIUI شیائومی نیز برای استفاده در تبلت و ارائه قابلیت مولتی اسکرین برای بیش از ۳۰۰ برنامه بهینه شده است. شیائومی پد 5 پرو همچنین از دو اسپیکر در بخش بالایی بدنه و دو اسپیکر دیگر در پایین بدنه بهره می‌برد. هر چهار اسپیکر از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

نسخه ۶/۱۲۸ گیگ پد 5 با قیمت ۳۱۰ دلار عرضه خواهد شد و در صورت درخواست حافظه ۲۵۶ گیگ قیمت دستگاه به ۳۵۵ دلار می‌رسد. نسخه ۶/۱۲۸ گیگ مدل پرو نیز با قیمت ۳۸۵ دلاری روانه بازار خواهد شد. مدل ۶/۲۵۶ گیگ با برچسب قیمتی ۴۳۰ دلاری همراه خواهد بود و نسخه 5G با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز ۵۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

کاربران چینی می‌توانند از هم اکنون اقدام به ثبت پیش سفارش برای تبلت‌های سری می پد 5 شیائومی کنند؛ اما هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون عرضه این دستگاه‌ها در سایر بازار‌ها منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*