مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد 3

افشای تصاویر و همه مشخصات گلکسی زد فولد 3 در آستانه رونمایی

در یک افشاگری تازه، تصاویر و تمام مشخصات گلکسی زد فولد 3 – Galaxy Z Fold 3 به بیرون درز پیدا کرد. جزئیاتی از پیش‌خرید گوشی منعطف سامسونگ نیز منتشر شد.

از قبل می‌دانستیم سامسونگ در روز یازدهم آگوست (20 مرداد)، مراسم Unpacked را برگزار می‌کند. گلکسی زد فولد 3 یکی از محصولات قابل معرفی در این رویداد است و در فهرست مشخصات آن، پشتیبانی از قلم دیجیتال S Pen هم دیده می‌شود.

مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد 3

این گوشی منعطف، یک پنل اصلی 7.6 اینچی با دوربین زیر نمایشگر و یک پنل خارجی 6.2 اینچی خواهد داشت. نرخ رفرش هر دو صفحه نمایش باید 120 هرتز باشد.

در گزارش‌های قبلی به وجود تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام، رم 12 گیگ، حافظه داخلی 256 یا 512 گیگ و دوربین سه‌گانه 12+12+12 مگاپیکسلی نیز اشاره شده بود. به این موارد باید دوربین زیر صفحه‌ای 4 مگاپیکسلی، یک دوربین 10 مگاپیکسلی روی نمایشگر خارجی، تاییدیه IPx8 و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی را اضافه کنیم.

رولند کوانت (Roland Quandt) در همکاری با Snoopy، دیگر مشخصات گلکسی زد فولد 3 را نیز  فاش کرده است: پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات، قابلیت ضبط ویدیوهای 4K و پلی‌بک 8K !

ظاهرا گوشی از تاریخ 4 شهریور در اروپا عرضه خواهد شد؛ همراه با یک کاور، قلم اس پن و شارژر 25 وات!

دوربین زیر نمایشگر و کاورهای گلکسی زد فولد 3

به نظر نمی‌رسد خود گوشی، شیاری برای حمل S Pen داشته باشد؛ اما کاورهایی با این ویژگی وجود خواهند داشت. کوانت تصویر چند کاور دیگر، بدون اسلات S Pen را هم به اشتراک گذاشته است.

افشاگر دیگر، ایوان بلس نیز تصاویری را منتشر کرد که دوربین زیر نمایشگر گوشی را بهتر نشان می‌دهند.

ظاهرا سامسونگ تسهیلات تازه‌ای برای معاوضه دستگاه‌های قدیمی با این گوشی، 12 ماه سرویس +Care به ارزش 155 دلار و یک هدیه ویژه برای پیش‌خرید گلکسی زد فولد 3 هم در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*