درب اتوماتیک

سنجاق: زمان هزینه کردن برای درب اتوماتیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

از آنجایی که خرید درب اتوماتیک یک سرمایه‌گذاری بلند مدت به نظر می‌آید، برخی از موارد مهم بایستی در نظر گرفته شود که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. در ادامه نکات مهم و اصطلاحاتی را که در خرید درب اتوماتیک به کارتان می‌آید، با هم بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

میزان مصرف برق در اتوماتیک و هزینه درب اتوماتیک

بسیاری از درب‌های اتوماتیک از موتورهای DC با ولتاژ پایین تغذیه می‌کنند. البته مقدار برق مصرفی زیاد نیست زیرا موتور تنها آنقدری انرژی مصرف می‌کند که بتواند درب را در 15 ثانیه باز و بسته کند. نکتۀ اساسی مقدار انرژی اتلافی هنگام بسته بودن در است. امروزه ترانسفورمرهایی در بازار موجود هستند که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بالا رفتن بازده و بهبود کارایی درب‌ها می‌شوند.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت درب اتوماتیک را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال یافتن درب اتوماتیک در تهران باشید می‌توانید سفارش برای درب اتوماتیک ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه‌تر را تجربه کنید.

قدرت موتور درب اتوماتیک:

بهتر است از درب‌ با موتورهایی استفاده شود که بدون نیروی اضافی کار می‌کنند. چنین موتورهایی همیشه در حال کار با نهایت ظرفیت خود نیستند در نتیجه به آن‌ها کمتر فشار وارد می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات هنگام نصب درب‌های اتوماتیک، توجه به بالانس بودن آن است.

باز و بسته شدن در اتوماتیک به آرامی:

درب‌هایی با عملکرد خوب، بسیار سبک و هم چنین سریع باز و بسته می‌شوند ولی سرعت آن‌ها به گونه‌ای نیست که امنیت افراد را به خطر بیندازد. این شروع و توقف نرم موتور، نه تنها برای درب‌های سنگین کاربرد دارد بلکه سبب بسته شدن سایر درها، به آرامی و بدون صدای اضافه، می‌شود.

امنیت و درب اتوماتیک:

امنیت در هر مسئله‌ای حرف اول را می‌زند و در اینجا نیز مستثنی نیست. از آنجایی که درب‌های اتوماتیک، اجسامی سنگین هستند، اگر مشکلی برایشان پیش آمد و باز و بسته شدنشان دچار اختلال شد، بایستی موتور سریعا خاموش شود. این مسئله نه تنها امنیت افراد و حیوانات خانگی را تضمین می‌کند، بلکه از مصرف بیهودۀ برق نیز جلوگیری می‌شود تا مشکل درب برطرف گردد.

وجود یک دکمۀ دیواری زمان نصب درب اتوماتیک:

وجود یک دکمۀ برای باز و بسته کردن در همانند وجود یک ریموت ضروری است زیرا ممکن است مشکلی مانع باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتیک شود. بهتر است قبل از خرید درب، این مورد بررسی شود.

درب اتوماتیک

خدمات پس از فروش در اتوماتیک:

اکثر سازندگان درب‌های اتوماتیک، به شما خدمات پس از فروش و سرویس‌های دوره‌ای ارائه می‌دهند.

وجود یک قفل و کلید و یا سایر سیستم‌های دستی در مواقع اضطراری:

هنگام وقوع مواردی نظیر قطعی برق، بایستی از یک وسیله استفاده کرد تا بتوان درب‌ را به صورت دستی باز کرد. بسیاری از درب‌های اتوماتیک دارای قفل‌هایی هستند که با استفاده از کلید‌های مخصوص می‌توان آن‌ها را باز نمود. وجود این گونه قفل‌ها روی در، ظاهر خوشایندی ندارد و از نظر امنیتی نیز توصیه نمی‌شود. اما برخی از درب‌های اتوماتیک که اصولی طراحی شده‌اند، از سیستم‌های دیگری بهره‌مند هستند که هنگام قطعی برق می‌توان با استفاده از آن‌ها و به صورت دستی در را باز کرد.

توجه به گارانتی درب اتوماتیک:

درب اتوماتیک

همانطور که اشاره شد، برخی از سازندگان به شما خدمات پس از فروش و گارانتی می‌دهند. به طور کلی هر چقدر گارانتی کامل‌تر و طولانی‌تر باشد، بدین معناست که سازنده محصول با کیفیت‌تری را به شما فروخته است.

دسترسی به قطعات یدکی درب در بازار:

از آنجایی که شما قصد دارید برای سالیان سال از این درب‌های اتوماتیک استفاده کنید، حتما دقت کنید که قطعات یدکی درب در بازار دسترس باشند تا در صورت بروز هر مشکل، بتوانید این قطعات را به راحتی تعویض کنید. متاسفانه بسیاری از سازندگان درب‌های اتوماتیک، قطعات یدکی درب‌ها را به بازار عرضه نمی‌کنند. همین امر باعث می‌شود که در صورت خرابی یک قطعۀ کوچک نیز، مجبور به تعویض کل درب و صرف هزینۀ بیشتر باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*