بررسی اولیه گلکسی بادز 2

بررسی اولیه گلکسی بادز 2 سامسونگ؛ سبک، زیبا و باکیفیت

هدفون بی سیم جدید سامسونگ با طراحی زیبا، کیفیت صدای عالی و وزن کم معرفی شد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی اولیه گلکسی بادز 2 – Galaxy Buds 2 بپردازیم.

سامسونگ دیروز از گلکسی بادز 2 به عنوان جانشین گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس رونمایی کرد. هدفون بی سیم جدید سامسونگ ويژگی‌های بسیار خوبی را در کنار یک برچسب قیمتی معقول ارائه می‌دهد. همین نیز ممکن است سبب شود که فروش خوبی را تجربه کند. با بررسی اولیه گلکسی بادز 2 با ما همراه باشید.

بررسی اولیه گلکسی بادز 2 سامسونگ

طراحی و رنگ‌بندی بادز 2

بررسی اولیه گلکسی بادز 2

اگر پیش از این از گلکسی بادز یا گلکسی بادز پرو استفاده کرده باشید، فورا متوجه طراحی آشنای این ایرباد می‌شوید. گلکسی بادز 2 از طراحی جمع و جور در کنار سری‌های لاستیکی بهره می‌برد.

اگر از سری مناسب استفاده کنید، ایرباد به خوبی در گوش قرار می‌گیرد. هریک از گوشی‌های گلکسی بادز 2 تنها ۵ گرم وزن دارد که باعث می‌شود حتی متوجه حضور آنها در گوشی خود نشوید.

سامسونگ Galaxy Buds 2 را به همراه یک کیس شارژر مربعی شکل عرضه کرده است. این کیس ۴۱.۲ گرمی به کیس گلکسی بادز پرو شباهت دارد و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.

بررسی اولیه گلکسی بادز 2

کیس بادز 2 از لحاظ ابعاد، کمی بزرگتر از کیس شارژ نمونه استاندارد Airpods است؛ اما در مقایسه با نمونه مورد استفاده در اولین سری گلکسی بادز بسیار کامپکت‌تر است. روی خود ایرباد و بدنه بیرونی کیس شارژ یک لایه براق کشیده شده است، ولی بخش داخلی کیس مات است.

گلکسی بادز 2 در چهار رنگ گرافیتی، سفید، زیتونی و ارغوانی عرضه شده است. این رنگ‌ها مربوط به خود ایرباد و بخش داخلی کیس است. بخش بیرونی کیس در تمامی مدل‌ها به رنگ سفید است.

ویژگی‌های صوتی گلکسی بادز 2

یکی از ویژگی‌های خوب هدفون بی سیم سامسونگ حضور قابلیت حذف نویز فعال است. متاسفانه ما نتوانستیم در طول بررسی اولیه گلکسی بادز 2 این قابلیت را تست کنیم، ولی سامسونگ ادعا می‌کند که حذف نویز فعال می‌تواند تا ۹۸ درصد از صداهای مزاحم محیط را مسدود کند.

معمولا از حذف نویز فعال در ایرباد‌های گران‌تر استفاده می‌شود؛ بنابراین حضور این ویژگی در گلکسی بادز 2 اتفاق بسیار خوبی است. امیدواریم که تصمیم سامسونگ باعث شود برند‌های رقیب نیز از این ویژگی در بازه‌های قیمتی مشابه استفاده کنند.

بررسی اولیه گلکسی بادز 2

تجربه صوتی این گجت توسط شزکت AKG بهبود یافته است و شاهد پشتیبانی از ویژگی صدای محیط (Ambient Sound) نیز هستیم. ویژگی صدای محیط به شما اجازه می‌دهد همزمان با گوش دادن به موسیقی، pواستان به محیط اطراف نیز باشد. همه‌ی اینها به واسطه استفاده از ترکیب میکروفون سه‌گانه در این ایرباد ممکن شده است.

سامسونگ از کنترل‌های لمسی برای گلکسی بادز 2 استفاده کرده است. شما می‌توانید با ضربه به بادز انتخاب کنید که به آهنگ بعدی بروید، موسیقی پخش یا متوقف شود و یا حتی بین حالت حذف نویز فعال و صدای محیط سوییچ کنید.

عمر باتری گلکسی یادز 2

در هر ایرباد یک باتری کوچک ۶۱ میلی‌آمپری قرار گرفته است و کیس شارژ گلکسی بادز 2 نیز از باتری بزرگتر ۴۷۲ میلی‌آمپری بهره می‌برد. در مجموع شما می‌تونید به همراه حذف نویز فعال تا ۲۰ ساعت از ایرباد خود استفاده کنید. این میزان با خاموش کردن حذف نویز فعال به ۲۹ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم خود ایرباد با حذف نویز فعال تا ۵ ساعت شما را همراهی می‌کند و کیس شارز نیز تا ۱۵ ساعت به این زمان اضافه می‌کند. با خاموش کردن حذف نویز عمر باتری ایرباد به ۷.۵ ساعت می‌رسد و کیس شارژ نیز انرژی مورد نیاز ایرباد برای ۲۱.۵ ساعت دیگر را تامین خواهد کرد.

بررسی اولیه گلکسی بادز 2

گلکسی بادز 2 از شارژ سیمی و بی سیم پشتیبانی می‌کند و همانند گلکسی بادز‌های قبلی،  با تنها ۵ دقیقه شارژ انرژی مورد نیاز برای استفاده یک ساعته را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با توجه به زمان محدودی که برای بررسی اولیه گلکسی بادز 2 در اختیار داشتیم، نتوانستیم عمر باتری این محصول را در مقایسه با ادعای کره‌ای‌ها بسنجیم. ولی سامسونگ همیشه در اعلام عمر باتری هدفون‌های بی سیم خود دقیق عمل کرده است و دلیلی ندارد این دفعه اینگونه نباشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*