پژو 207 آی جدید

ایران خودرو نسخه اولیه پژو 207 آی جدید را تولید کرد + تصاویر و مشخصات

ایران خودرو نسخه اولیه پژو 207 آی جدید را با قوای محرکه ارتقا پیدا کرده و نسخه دو رنگ به تولید رساند. در ادامه با مشخصات و جزئیات طراحی پژو 207 آی دو رنگ آشنا می‌شویم.

گروه صنعتی ایران خودرو مدتی قبل از عرضه نسخه دو رنگ پژو 207 آی با پیشرانه و گیربکس دنده‌ای جدید به بازار خبر داده بود و اکنون شواهد حاکی از آن است که ایران خودرو نسخه اولیه پژو 207 آی جدید را به تولید رسانده است. از این رو این هاچ بک کلاس B اکنون در نسخه دو رنگ از پیشرانه ارتقا پیدا کرده و گیربکس جدید بهره می‌برد.

مشخصات پژو 207 آی جدید

پژو 207 آی جدید

بر اساس تصاویری که از این هاچ بک منتشر شده، روی گلگیر این خودرو نشان 6AT به چشم می‌خورد که حاکی از آن است پژو ۲۰۷i جدید با گیربکس 6 سرعت اتوماتیک AT روانه بازار خواهد شد. همچنین ایران خودرو قصد دارد در آینده نزدیک موتور TU5 پلاس را نیز برای این خودرو در نظر بگیرد. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین در نسخه اتوماتیک پژو 207 آی دو رنگ، گیربکس 6 سرعت AT قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد. از این رو این خودرو را از لحاظ ساختار فنی باید مشابه ایران خودرو تارا دانست.

پژو 207 آی جدید

علاوه بر این که این هاچ بک از ترکیب رنگ بدنه و طرح رینگ جدید برخوردار شده، طراحان ایران خودرو برای بخش کابین پژو 207 آی دید نیز به‌روزرسانی‌هایی را در نظر گرفتند و ترکیب رنگ کابین نیز نسبت به قبل تغییر پیدا کرده است. همچنین خبرها حاکی از آن است که نسخه فول آپشن پژو 207 دو رنگ از موتور TU5 پلاس و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک در کنار امکانات بیشتر نسبت به نسخه فعلی بهره خواهد برود.

پژو 207 آی جدید

از امکانات احتمالی این خودرو می‌توان به سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف شیشه‌ای با سایه بان دستی، کیسه‌های هوای جانبی سرنشینان جلو، شیشه‌های دودی عقب، پشتی برقی صندلی‌های جلو، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل پایداری، سنسور باران و سنسور نور اشاره کرد.

گفتنی است ایران خودرو در خصوص زمان عرضه نسخه TU5 پلاس پژو ۲۰۷i جدید و دو رنگ جزئیاتی را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این هاچ بک تا پایان سال 1400 به صورت انبوه به تولید برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*