گوشی‌های پرچمدار

مدیرعامل آنر: در بازار گوشی‌های پرچمدار از اپل پیشی خواهیم گرفت

آنر به تازگی از سری گوشی‌های پرچمدار مجیک 3 – Magic 3 رونمایی کرده و حالا مدیرعامل آنر گفته است که می‌خواهند در بخش گوشی‌های بالا رده از اپل پیشی بگیرند.

آنر با معرفی سری گوشی‌های پرچمدار مجیک 3 بار دیگر وارد بخش گوشی‌های پریمیوم شد. مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که آنر قصد دارد در این بخش با اپل رقابت کرده و سهم بازار برند آمریکایی را از آن خود کند.

Zhao Ming که در یک کنفرانس خبری حاضر شده بود گفت که آنر توانست در مدت تنها سه ماه سهم خود را از بازار چین از ۳ درصد به ۱۴.۶ درصد برساند. این اتفاق باعث شد که آنر به یکی از برند‌های پیشرو گوشی‌ هوشمند در بازار خانگی خود تبدیل شود. چند ماه پیش نیز مینگ گفته بود که آنر قصد دارد با غول کوپرتینویی رقابت کند و حتی محصولاتی بهتر از اپل تولید کند.

گوشی‌های پرچمدار / مدیرعامل آنر

این صحبت‌ها در حالی انجام می‌شود که شرکت مادر سابق آنر یعنی هواوی در حال تجربه افت فروش شدیدی در بازار‌ چین و بازار‌های جهانی است. افت هواوی سبب شده که بسیاری از تولید کنندگان چینی به تولید گوشی‌های پرچمدار روی بیاورند تا بتوانند جای خالی این برند را پر کنند.

مدیر عامل آنر همچنین گفت که این برند تنها به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار چین نیست و می‌خواهد با سرمایه‌ گذاری در بخش تحقیق و توسعه توانایی رقابت در بازار‌های جهانی را نیز به دست آورد. ظاهرا آنر می‌خواهد تمرکز خود را روی بازار‌های خارج از چین بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*