سری آنر مجیک 3

سری آنر مجیک 3 دو آپدیت مهم اندرویدی را دریافت خواهد کرد

روز گذشته شاهد رونمایی از سری آنر مجیک 3 – Honor Magic 3 بودیم. مدیرعامل آنر تایید کرد که سری گوشی‌های پرچمدار این شرکت دو آپدیت مهم اندرویدی را دریافت خواهند کرد.

در هفته‌ای که گذشت آنر پس از مدت‌ها انتظار از سری مجیک 3 رونمایی کرد. این سری شامل گوشی‌های پرچمدار مجیک 3، مجیک 3 پرو و مجیک 3 پرو پلاس می‌شود. در ابتدا شایعاتی منتشر شده بود که مدل‌های سری Magic 3 تنها یک به‌روزرسانی مهم اندرویدی را دریافت خواهند کرد. اما مدیرعامل آنر به وب‌سایت Android Authority اعلام کرد که این گوشی‌ها حداقل دو آپدیت مهم اندرویدی را دریافت خواهد کرد.

سری Honor Magic 3 به همراه اندروید 11 و رابط کاربری Magic UI 5.0 راهی بازار خواهد شد. این گوشی‌ها همچنین از خدمات موبایلی گوگل نیز بهره‌مند شده‌اند و کاربران می‌توانند از فروشگاه پلی استور و دیگر برنامه‌های گوگل استفاده کنند.

آنر هنوز هیچگونه توضیحی درباره نحوه عرضه سری گوشی‌های پرچمدار خود در بازار‌های خارجی نداده است؛ اما مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که آنر قصد دارد مجددا کسب و کار خود را در بیش از ۵۰ کشور جهان ادامه دهد و تمرکز خود را روی بهبود جایگاه خود در بازار‌های جهانی قرار خواهد داد.

البته سری آنر 50 که چندی پیش در چین رونمایی شد در تنها سه کشور عرضه شده است؛ اما  انتظار می‌رود که سری آنر مجیک 3 در کشور‌های بیشتری عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*