تراشه اسنپدراگون 895

نتایج تست اولیه تراشه اسنپدراگون 895 منتشر شد

نتایج تست اولیه تراشه اسنپدراگون 895 – Snapdragon 895 بهبود چشمگیری را نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد. این تراشه با لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید خواهد شد.

بسیاری از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی به تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 مجهز شده‌اند و برخی دیگر نیز از تراشه اسنپدراگون 888 پلاس بهره می‌برند. حالا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد باید کم کم منتظر تراشه اسنپدراگون 895 باشیم.

پردازنده اسنپدراگون 888 با مشکل گرم شدن بیش از حد مواجه بود و حتی این مشکل در برخی گوشی‌ها شدید‌تر بروز می‌کرد. البته هیچکدام از پردازنده‌های اسنپدراگون 860، 865 پلاس و 870 چنین مشکلی نداشتند و همین موضوع نیز باعث شده بود که کاربران با خوشبینی منتظر نسل جدید چیپست‌‌های کوالکام باشند.

هرچند که نتایج تست اولیه تراشه اسنپدراگون 895 ممکن است شما را غافلگیر کند. این پردازنده که با شماره مدل SM8450 رویت شده است، از لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ بهره مي‌برد و ۲۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

البته هنوز نام تراشه جدید کوالکام مشخص نشده است و شاید در هنگام معرفی با نام Snapdragon 895 یا 898 یا یک نام کاملا متفاوت دیگری ظاهر شود. بهبود ۲۰ درصدی عملکرد خبر خوبی تلقی می‌شود؛ اما باید به این موضوع نیز توجه کرد که این تراشه نیز با مشکل گرم شدن بیش از حد مواجه خواهد شد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است و نتایج منتشر شده نیز مربوط به تست‌های اولیه هستند؛ بنابراین شاید تا هنگام معرفی رسمی در اواخر پاییز شرایط به شکل چشمگیری تغییر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*