جعبه گشایی آنر رد مجیک 3 پرو

جعبه گشایی آنر مجیک 3 پرو؛ پرچمدار جذاب چینی‌ها

در این ویدیو به جعبه گشایی آنر مجیک 3 پرو – Honor Magic3 Pro می‌پردازیم و نگاهی به محتویات درون جعبه پرچمدار جدید آنر می‌اندازیم.

چند روز قبل از گوشی‌های پرچمدار آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو با قابلیت فیلم‌برداری سینمایی IMAX، دوربین‌های قدرتمند و نمایشگر منحنی رونمایی شد. این گوشی‌ها در بسیاری از مشخصات فنی با یکدیگر مشابه هستند و تفاوت اصلی آن‌ها مربوط به بخش دوربین است. همچنین این گوشی‌ها برای نخستین بار است که در دنیای موبایل از فناوری IMAX بهره می‌برند که می‌تواند قدرت فیلم‌برداری سینمایی را به آن‌ها ببخشد.

در این ویدیو گوتاه می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه نسخه پرو پرچمدار سال 2021 آنر بیندازید.

نگاه اولیه و جعبه گشایی آنر مجیک 3 پرو

آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو به یک نمایشگر منحنی 6.76 اینچی از نوع OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز هستند. این پنل‌ها از خروجی رنگ 10 بیتی پشتیبانی می‌کنند و یک حفره به شکل دکمه برای میزبانی از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به همراه یک حسگر تشخیص عمق 3D ToF برای تشخیص چهره امن، در گوشه سمت چپ بالای آن‌ها ایجاد شده است.

از تراشه توانمند اسنپدراگون 888 پلاس به عنوان قلب تپندۀ پرچمداران سال 2021 آنر استفاده شده و تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. هر دو گوشی از یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند که با توان 66 وات به صورت سیمی و 50 وات به صورت بی‌سیم از طریق شارژرهای بی‌سیم Qi موجود در بازار شارژ می‌شود.

کمپانی چینی آنر قصد دارد گوشی Honor Magic 3 Pro را در رنگ‌های طلایی، مشکی و سفید و با قیمت 1099 یورو روانۀ بازار کند.