برنامه های عیسی زارع پور

برنامه های عیسی زارع پور ، وزیر ارتباطات پیشنهادی رئیسی منتشر شد + دانلود

عیسی زارع پور که به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت رئیسی به مجلس پیشنهاد شده، جزئیات کامل برنامه های خود را منتشر کرده است.

چند روز پیش فهرست وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی برای کابینه دولت سیزدهم منتشر شد و این افراد برای هدایت سکان وزارتخانه‌های مختلف دولت به مجلس معرفی شدند. بر اساس لیست منتشر شده، عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده است. وی متولد سال ۱۳۵۹ در شهرستان اسلام آباد غرب است و اکنون ۴۱ سال سن دارد. او که پیش از این در قوه قضاییه نیز با رئیسی همکاری داشت، مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر دارد و از جمله سوابقش می‌توان به معاونت رئیس قوه قضاییه، ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، تاسیس و ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و عضویت در کمیسیون راهبردی شورای عالی فناوری اطلاعات کشور اشاره کرد.

اکنون برنامه های زارع پور برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم یعنی دولت ابراهیم رئیسی منتشر شده است که فایل پی دی اف کامل این برنامه را می‌توانید از لینک زیر دانلود و مطالعه کنید.

دانلود برنامه های عیسی زارع پور برای وزارت ارتباطات

برنامه زارع پور برای وزارت ارتباطات شامل قسمت‌های سوابق علمی و تخصصی و اجرایی، رئوس برنامه‌های پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین پیوست‌ها می‌شود. در قسمت رئوس برنامه‌های پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانید بخش‌های چشم انداز، حکمرانی دیجیتال و تعاملات بین المللی، دولت هوشمند و تحول دیجیتال، شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال، تنظیم مقررات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حفظ حریم خصوصی و امنیت فضای تبادل اطلاعات، حوزه فضایی و حوزه پست را مطالعه کنید. در قسمت پیوست‌ها نیز به اقدامات کلان و نگاشت نهادی موجود در طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات مصوب ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ شورای عالی فضای مجازی، مقالات علمی منتشر شده از دکتر عیسی زارع پور در نشریات و کنفرانس‌های انگلیسی زبان و در نهایت جوایز علمی کسب شده توسط وی اشاره شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ببین کیا شدن مسئول تو کشورای نرمال اینارو گاو هم حساب نمیکنن