گلکسی اس 21 FE

گلکسی اس 21 FE با دریافت تاییدیه بلوتوث یک گام به معرفی نزدیک‌تر شد

بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از گلکسی اس 21 FE سامسونگ – Galaxy S21 FE هستند. این گوشی اخیرا تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده که نشان می‌دهد به زودی معرفی خواهد شد.

شایعات زیادی پیرامون مشکلات سامسونگ در تولید گلکسی اس 21 FE منتشر شده بود و حتی گفته میشد که شاید شاهد عرضه این گوشی نباشیم؛ اما نسخه فن ادیشن گلکسی S21 اخیرا توانسته تاییدیه بلوتوث را دریافت کند که نشان می‌دهد زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده است.

در تاییدیه مربوطه مدل‌های SM-G990N، SM-G990B و SM-G990B_SD حضور دارند و هر سه مدل نیز از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کنند. طراحی گلکسی S21 FE مشابه سری گلکسی S21 است، با این تفاوت که بخش دوربین هم رنگ با بدنه پشتی خواهد بود.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون 888 در کنار ۶ یا ۸ گیگ رم بهره می‌برد. در بدنه جلویی Galaxy S21 FE نمایشگر ۶.۴۱ اینچی امولد با رزولوشن 1080p و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز قرار گرفته است و انرژی مورد نیاز این نمایشگر توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود.

این گوشی همچنین به دوربین اصلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با توانایی بزرگنمایی ۳ برابری و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*