نمایشگر گلکسی زد فولد 3

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 از قلم سری نوت سامسونگ پشتیبانی نمی‌کند

سامسونگ در رویداد آنپکد از دو قلم جدید برای نسل سوم گلکسی زد فولد رونمایی کرد. ظاهرا نمی‌توان از قلم سری نوت سامسونگ برای نمایشگر گلکسی زد فولد 3 – Galaxy Z Fold 3 استفاده کرد.

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال خبری از نسل جدید سری نوت نخواهد بود و در عوض تمرکز خود را روی گوشی تاشو زد فولد قرار خواهد داد. نمایشگر گلکسی زد فولد 3 از نوت 20 بزرگتر است و به همین خاطر می‌تواند گزینه بهتری برای یادداشت برداری یا طراحی باشد.

شرکت کره‌ای نیز این فرصت را غنیمت شمرد و از دو مدل قلم اس پن جدید برای Z Fold 3 رونمایی کرد. برخی افراد معتقدند که این کار به منزله پایان سری نوت است؛ اما مشکل اینجاست که جانشین Galaxy Note حتی از قلم گلکسی نوت 20 پشتیبانی نمی‌کند.

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 / قلم اس پن

نمایشگر گلکسی زد فولد 3 تا ۸۰ درصد مقاوم‌تر از نسل قبل است؛ اما ظاهرا این مقاومت بیشتر مربوط به انعطاف پذیری دستگاه است و در صورت استفاده از قلم اس پن عادی آسیب می‌بیند. سامسونگ نیز به همین خاطر قلم‌های S Pen Pro و S Pen Fold Edition را برای پرچمدار تاشو خود توسعه داده است.

این قلم‌ها از سری نرم‌تری بهره می‌برند تا نمایشگر دستگاه آسیب نبیند. همچنین سامسونگ سری این قلم‌ها را طوری طراحی کرده که در صورت فشار زیاد کمی به داخل بدنه بروند تا فشاری به نمایشگر وارد نشود.

اما تفاوت مدل پرو قلم اس پن با مدل فولد ادیشن گلکسی زد فولد 3 در چیست؟ هر دو قلم ویژگی‌های مشابهی دارند، ولی مدل پرو سنگین‌تر و بلند‌تر از فولد ادیشن است و همچنین از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*