مشخصات ردمی 10

قیمت و مشخصات ردمی 10 شیائومی توسط سازنده لو رفت!

شیائومی به صورت اتفاقی از قیمت و مشخصات ردمی 10 پرده برداشت. Xiaomi Redmi 10 از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی متغیر ۹۰ هرتز بهره می‌برد.

هفته گذشته بود که یک خرده فروشی آنلاین اقدام به انتشار مشخصات کلیدی ردمی 10 کرد و چند ساعت قبل نیز شیائومی ناخواسته در وبلاگ رسمی خود از این گوشی رونمایی کرد. البته پست مربوطه کمی بعد حذف شد؛ اما وب‌سایت XDA Developers توانست تمامی مشخصات و ویژگی‌های Redmi 10 را ذخیره کند.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی 10

شیائومی در گوشی جدید خود از یک پنل ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی AdaptiveSync (متغیر بین ۳۰ هرتز، ۵۰ هرتز، ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز) استفاده کرده است. کورنینگ گوریلا گلس 3 نیز وظیفه محافظت از نمایشگر را بر عهده دارد.

بدنه این گوشی نیز همانند مدل‌های ارزان‌تر ردمی نوت 10 از پلی کربنات است. ابعاد Redmi 10 برابر با ۱۶۱.۹۵ در ۷۵.۵۳ در ۸.۹۲ میلی‌متر است و ۱۸۱ گرم وزن دارد. این گوشی در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات ردمی 10

گوشی جدید شیائومی از تراشه مدیاتک هلیو G88 در کنار ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از مشخصات ارتباطی شیائومی ردمی 10 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0، GNSS (شامل GPS، A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS)، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

برای تصویر برداری دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار دارد. شیائومی همچنین در حفره مرکزی نمایشگر از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

از دیگر مشخصات ردمی 10 می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه microSD، اسپیکر‌های استریو دوگانه، حسگر اثر انگشت در بدنه کناری دستگاه و اندروید 11 در کنار MIUI 12.5 اشاره کرد.

همچنین شیائومی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در این گوشی استفاده کرده است. ردمی 10 به همراه شارژ سریع ۱۸ وات عرضه خواهد شد و از شارژ معکوس ۹ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت Redmi 10 و زمان عرضه

ردمی 10 با پیکربندی‌های زیر در مناطق مختلف عرضه خواهد شد:

  • ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه
  • ۴ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه
  • ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه

متاسفانه شیائومی اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه این گوشی را منتشر نکرده است که البته احتمالا در معرفی رسمی مشخص خواهد شد.