باتری گلکسی A52 5G

نتایج تست باتری گلکسی A52 5G سامسونگ منتشر شد

سامسونگ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری در Galaxy A52 5G استفاده کرده است. امروز می‌خواهیم نگاهی به تست باتری گلکسی A52 5G و سرعت شارژ آن داشته باشیم.

گلکسی A52 5G نیز همانند گلکسی ای 52 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. ظرفیت باتری این گوشی در مقایسه با سایر میان‌ رده‌های موجود در بازار متوسط به حساب می‌آید.

تست باتری گلکسی A52 5G

باتری گلکسی A52 5G

نسخه 5G گلکسی A52 توانست در تست باتری وب‌سایت GSMArena نمره تحسین برانگیز ۱۱۹ را دریافت کند که نشان می‌دهد عمر باتری این گوشی کمی بیشتر از ای 52 است. این گوشی توانست در تست تماس 3G بیش از ۳۲ ساعت دوام بیاورد و در وبگردی نیز تا حدود ۱۳ ساعت شما را همراهی خواهد کرد. همچنین شما می‌توانید با یک بار شارژ تا ۱۹ ساعت به تماشای ویدیو بنشینید.

این گوشی در حالت استندبای نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. اکثر گوشی‌های با نرخ‌ تازه‌سازی بالا در هنگام پخش کردن ویدیو این میزان را روی ۶۰ هرتز تنظیم می‌کنند (فارغ از رفرش ریت انتخابی شما)؛ اما گلکسی A52 5G اینگونه نیست و اگر گزینه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را انتخاب کنید، ویدیو‌ها نیز با همین رفرش ریت نمایش داده خواهند شد.

در جالت ۱۲۰ هرتز گوشی میان رده سامسونگ امکان تماشای ویدیو را تا ۱۴ ساعت ۴۲ دقیقه فراهم می‌کند و بدین ترتیب نمره کلی نیز به ۱۰۵ ساعت می‌رسد. البته این میزان همچنان بسیار خوب تلقی می‌شود.

سرعت شارژ Galaxy A52 5G

باتری گلکسی A52 5G

گلکسی A52 5G از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما متاسفانه سامسونگ تنها یک شارژر ۱۵ وات (۵ ولت/۲ آمپر یا ۹ ولت/۱.۶۷ آمپر) را در درون جعبه گوشی قرار داده است. اگر تمایل دارید که گوشی خود را سریع‌تر شارژ کنید، باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کرده و شارژر ۲۵ وات سامسونگ یا یک شارژر استاندارد دیگر را خریداری کنید.

باتری گلکسی A52 5G

شارژر موجود در جعبه گوشی می‌تواند در مدت ۳۰ دقیقه ۳۴ درصد از ظرفیت باتری گلکسی A52 5G را پر کند. این نتیجه باعث می‌شود که نماینده سامسونگ جایگاه پایین‌تری نسبت به سایر گوشی‌های میان رده داشته باشد.

باتری گلکسی A52 5Gباتری گلکسی A52 5G

شارژ کامل گوشی یک ساعت و ۳۹ دقیقه طول می‌کشد که خیلی بهتر از گلکسی A52 عادی است و یک دستاورد نسبتا خوب برای سامسونگ به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای بتواند با ارائه به‌روزرسانی نرم‌ افزاری شرایط گوشی را باز هم بهبود ببخشد.

البته به طور کلی سرعت شارژ هیچکدام از این دو گوشی خوب نیست؛ اما نباید فراموش کنیم که با یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مواجه هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*