نسخه ریمستر بازی Life is Strange

انتشار نسخه ریمستر بازی Life is Strange تا سال 2022 به تعویق افتاد

طبق اخبار منتشر شده، نسخه ریمستر بازی Life is Strange – لایف ایز استرنج با تاخیر رو به رو شده و در اوایل سال 2022 عرضه می‌شود.

طبق اعلام شرکت اسکوئر انیکس، نسخه ریمستر بازی Life is Strange عقب افتاده و اوایل سال آتی میلادی عرضه می‌شود.

نسخه بازسازی لایف ایز استرنج که شامل قسمت اول و نسخه‌ی فرعی آن، پیش از طوفان (Before the Storm) می‌شود، تا اوایل سال 2022 تاخیر خورد. این تاخیر به دلیل مشکلاتی است که شیوع کرونا ویروس برای تیم توسعه به وجود آورده.

تیم سازنده در توئیتی، ضمن اعلام این خبر، به این نکته اشاره داشت که کرونا ویروس تا چه اندازه باعث شده تا آن‌ها تحت فشار قرار بگیرند، خصوصا اینکه در حال ساخت قسمت سوم مجموعه یعنی رنگ‌های حقیقی (True Colors) هم هستند.

نسخه ریمستر بازی Life is Strange

استودیوی دک ناین (Deck Nine) همچنین اضافه کرد که اولین بسته الحاقی قسمت سوم یعنی Wavelengths نیز با تاخیر 20 روزه و در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر 1400) منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی، داستان‌های قبل از اتفاقات رنگ‌های حقیقی را روایت می‌کند و در کنار نسخه ریمستر قسمت‌ اول، در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که نسخه‌های دلوکس (70 دلار) و نسخه اولتیمیت ادیشن (80 دلار) بازی را خریداری کرده‌اند.

و اما دک ناین از تاخیر خوردن نسخه‌ی نینتندو سوییچ رنگ‌های حقیقی نیز خبر داد. این نسخه که قرار بود همزمان با پلتفرم‌های دیگر در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) منتشر شود، فعلا به تعویق افتاده و تاریخ جدید عرضه‌ی آن مشخص نشده است. داستان قسمت سوم پیرامون دختر جوانی به نام الکس چن (Alex Chen) است که متوجه می‌شود برادرش در یک تصادف مرموز، کشته شده. الکس از یک قدرت فراطبیعی نیز بهره می‌برد و می‌تواند احساساتِ انسان‌های دیگر را حس و تجربه کند. او در ادامه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از راز مرگ برادرش پرده بردارد. همانند نسخه‌های پیشین، رنگ‌های واقعی از ساختار اپیزودیک بهره می‌برد اما بر خلاف گذشته، تمامی قسمت‌ها به صورت هم‌زمان منتشر خواهد شد.

بازی Life Is Strange: Remastered Collection در اوایل سال 2022 برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، گوگل استادیا، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*