Lenovo Cast ، برای رقابت مستقیم با کروم کست گوگل معرفی شد

 لنوو هم به عرصه تولید محصولات استریمینگ وارد شد.گجت استریمینگی که این کمپانی دیشب در کنفرانس Tech World پکن در کنار دیگر محصولات جدید خود رونمایی کرد Lenovo Cast نام دارد و برای رقابت مستقیم با کروم کست گوگل معرفی شده است.با اتصال این ابزار کوچک به تلویزیون و یا مانیتور خود می توانید ویدیوهایی با کیفیت فول HD را استریم کنید و یا محتوی روی گوشی و تبلت خود را بر روی نمایشگرهای بزرگ منتقل کنید.

محصول جدید لنوو ابزاری است که برای هر نمایشگر دارای پورت HDMI مناسب است.  تبلت، گوشی و پی‌سی می‌توانند از طریق وای-فای به لنوو کست متصل شده و به واسطه‌ی میراکست یا DLNA محتوا را استریم کنند. حداکثر رزولوشن پشتیبانی شده همان ۱۰۸۰p معمول است و خوشبختانه هر دو فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی وای-فای قابل استفاده است. بنابراین برد لنوو کست تا ۲۰ متر تخمین زده می‌شود.

lenovo-cast-01-b-1

با ۲۰ متر فاصله، تأخیر ایجاد شده در فرآیند استریم ۲ ثانیه است. این عدد برای محتوایی مثل بازی اصلاً مناسب نیست ولیکن برای ویدیو مشکلی خاصی محسوب نمی‌شود. عبور امواج وای-فای از دیوار سیمانی یکی از مزایای استریم ویدیو است، شما می‌توانید کامپیوتر یا تبلت خود را در اتاق دیگری قرار دهید و در تلویزیون به تماشای ویدیو بپردازید، آن هم بدون سیم‌کشی پر دردسر در گوشه و کنار منزل.در فواصل کمتر باز هم تأخیر وجود دارد اما مقدار آن کمتر و کمتر می‌شود و شاید برای بازی‌های ساده و رزولوشن‌های پایین مناسب باشد.

کمپانی لنوو گجت کوچک Lenovo Cast را در ماه آگوست ( مرداد ماه ) و با قیمت ۴۹ دلار به بازار های جهانی عرضه خواهد کرد.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*