آیفون 13

از آیفون 13 چه انتظاراتی داریم؟ نگاهی به تمام شایعات پیرامون پرچمدار جدید اپل

طی هفته‌های پیش رو احتمالا شاهد رونمایی از خانواده آیفون 13 خواهیم بود. در این ویدیو نگاهی به مهم‌ترین شایعات و گمانه‌زنی‌های پیرامون پرچمداران جدید اپل انداخته‌ایم.

سال گذشته، اپل تغییرات بزرگی را در خانواده آیفون اعمال کرد: پشتیبانی از شبکه 5G و طراحی به‌روز شده‌ای که در تمام اعضای خانواده پیاده‌سازی شد. انتظار می‌رود چهار مدل سال 2021 آیفون همان ویژگی‌های ظاهری را حفظ کنند؛ اما ویژگی‌های سخت‌افزاری ارتقایافته‌ای داشته باشند. در این ویدیو به این موضوع پرداخته‌ایم که چه انتظاراتی از آیفون 13 داریم.

نگاهی به شایعات پیرامون آیفون 13

گوشی‌های آیفون همواره بخاطر باتری ضعیف و خالی شدن سریع شارژ توسط دارندگان گوشی‌های اندرویدی، به خصوص طرفداران سامسونگ مورد تمسخر قرار می‌گیرند. موضوعی که هرچند تلخ است، اما حقیقت دارد. در حالی که گوشی‌های اندرویدی امروزی به باتری‌های 4 تا 5 هزار میلی آمپری مجهز می‌شوند و گاها پا را فراتر می‌گذارند، گوشی‌های اپل با هزار زحمت در محدوده 3 هزار میلی آمپر ساعت دست و پا می‌زنند. البته با عرضه گوشی آیفون 11 پرو، شرکت Apple نشان داد که سعی دارد تا این نقطه ضعف را گام به گام برطرف کند. بر اساس برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها ظرفیت باتری خانواده آیفون 13 نسبت به نسل قبل خود بهبودهای چشمگیری خواهد داشت و اپل متوجه این ضعف گوشی‌های خود هست.

تعدادی از منابع خبری ادعا دارند به لطف ارتقای دوربین TrueDepth، شاید ناچ در سری آیفون ۱۳ کمی کوچک‌تر شود. دیگر گمانه‌زنی، به وجود حالت always-on اشاره دارد که در هنگام استندبای، نوتیفیکیشن‌ها و سایر اطلاعات مهم را روی صفحه نشان می‌دهد.

گوشی آیفون ۱۳ و سایر مدل‌های آن هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند و انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر، شاهد برگزاری رویداد مخصوص اپل باشیم. اگر پیش از برگزاری این رویداد دوست دارید بدانید آیفون‌های جدید چه ویژگی‌هایی خواهند داشت، تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*